שתף קטע נבחר

אלי כהן: "אני עדיין מאמין גדול"

למרות התוצאות המאכזבות של הפועל כפ"ס שלא ניצחה מאז המחזור התשיעי, המאמן לא מאבד תקווה. לקראת עירוני ק"ש (ש', 20:30): "משחק חוץ מאתגר"

הפועל כפר סבא שנמצאת רק נקודה מעל הקו האדום, תצא מחר (ש', 20:30) למשחק חוץ קשה מול עירוני קריית שמונה. הקבוצה של אלי כהן שעדיין לא ניצחה מאז המחזור התשיעי תנסה להשיג שלוש נקודות ראשונות מזה 16 מחזורים.

 

גם תיקו ייתן להפועל כפר סבא סיבות לאופטימיות לפני פתיחת הפלייאוף התחתון. המשימה שלהם צפויה להיות לא פשוטה בכלל מכיוון שעירוני ק"ש חייבת ניצחון בשביל להיות בפלייאוף העליון.

 

אלי כהן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אלי כהן(צילום: עוז מועלם)

 

האווירה באימונים בשבוע האחרון הייתה קשה אבל במועדון מנסים לשדר חיוביות. למרות התוצאות המאכזבות, המאמן אלי כהן מעביר לשחקנים הרבה אמונה. לפני המשחק הוא אמר: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ מאתגר".

 

"אני מאמין גדול במה שיש פה ואנחנו עושים את כל ההכנות הדרושות", הוסיף כהן. לגבי חסרונו של קשר הקבוצה רז כהן: "הוא שחקן כשרוני שיחסר לנו אך יחד עם זאת יש לנו סגל טוב ואני בטוח שמי שישחק יוכיח את עצמו". סהר בראון שסבל מזעזוע מוח קל וטל איילה המתאושש מפציעה נמצאים בספק. דיוגו קאצ'ובה אמור לחזור להרכב הראשון לאחר שריצה עונש הרחקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלי כהן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים