שתף קטע נבחר

לאומית: עכו עלתה זמנית למקום הראשון

הקבוצה של שלומי דורה העפילה לפסגה אחרי 0:1 על מכבי הרצליה, ותשהה שם עד המשחק של מכבי נתניה ביום שני. שעריים ניצחה 0:2 את נשר ועלתה מעל הקו האדום

הפועל עכו העפילה זמנית למקום הראשון. הקבוצה של שלומי דורה גברה היום (שישי) 0:2 על מכבי הרצליה ועלתה זמנית לפסגה, לפחות עד שמכבי נתניה תשחק מול אחי נצרת (המשחק ביום שני).

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

עידו אקסברד העלה את המארחת ליתרון לאחר שהקשית באלגנטיות מעל שוער הרצליה, בר מנקר (39), וכבש את שערו התשיעי העונה בליגה. מנקר יצא רע מאוד לכדור ואיפשר למוראד אבו ענזה לכבוש בקלות את השני (65).

 

עידו אקסברד (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
עידו אקסברד(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בקרב תחתית חשוב ניצחה מכבי שעריים 0:2 את עירוני נשר. אילן רנקביץ' כבש את השער הראשון בבעיטה חדה מ-20 מטרים (41), גיל יצחק הכפיל (89), הקבוצה נחלצה מהמקום האחרון ועלתה מעל הקו האדום, לפחות עד יום שני, אז נצרת עילית תשחק מול הפועל עפולה. שעריים שאבה עידוד מכך שירבתה לתחתית, הפועל רמה"ש, הפסידה 1:0 להפועל קטמון, והן כעת שוות במספר הנקודות. אור ועקנין כבש את שער הניצחון לקטמון (27), דקה אחרי שאיציק כהן החמיץ פנדל.

 

בית"ר ת"א/רמלה סיימה ב-1:1 עם הפועל ראשל"צ. דור ז'אן כבש (64) לבית"ר, אך אוהד קדוסי השווה לראשל"צ בפנדל בתוספת הזמן (94). בני לוד והפועל פ"ת נפרדו ב- 2:2. עמראן אלקירנאווי כבש ללוד בפנדל (17), גל צרויה השווה (32), אנס דאבור החזיר את היתרון מעוד בעיטה מ-11 מטרים (77), אך בדקה ה-89 גל צרויה השווה בניחשתם נכון, פנדל.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
עידו אקסברד
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים