שתף קטע נבחר

קרלסן: "סיוט של עונה"

המנהל המקצועי של מכבי חיפה התראיין בנורווגיה והודה כי לא כך ציפה שהקדנציה שלו תיראה: "היו לנו ארבעה מאמנים, 20 שחקנים עזבו. מאמנים מתחלפים בישראל בתדירות הרבה יותר גבוהה מאשר באירופה". קרלסן עשוי לעזוב בקרוב את הקבוצה

את זה שטור כריסטיאן קרלסן, מנהלה המקצועי של מכבי חיפה, לא חווה יותר מדי הצלחות מהרגע שנחת באצטדיון סמי עופר, כולם יודעים. עכשיו נראה שגם הנורווגי מתחיל להבין זאת. בראיון שנתן לאתר VG במדינתו, דיבר קרלסן בגילוי לב על התקופה שלו בישראל.

 

“סיוט של עונה. היו לנו ארבעה מאמנים שונים, 20 שחקנים עזבו, 13 שחקנים הצטרפו. סבלנו מפציעות של הכוכבים. לקחנו בחשבון שדברים כאלה עשויים לקרות. הבעיה שבישראל רוצים תוצאות מהירות וזה הופך את הכל ליותר מאתגר”.

 

קרסלן. יעזוב בקרוב? (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
קרסלן. יעזוב בקרוב?(צילום: ראובן כהן)

 

קרלסן עשוי לעזוב בקרוב מאוד את המועדון נוכח הכישלונות. על כך הוא אמר: “התכנית מלכתחילה הייתה שנדון בעתיד שלי בסיום העונה. יש כמה פקטורים שצריך יהיה להתחשב בהם. הנשיא שלנו וכל הצוות במועדון הם אנשים טובים ומוכשרים, אבל הלחץ מהתקשורת ומהקהל הוא משהו שקשה להתמודד איתו. אני מרגיש שבשנה אחת בישראל למדתי יותר ממה שהייתי לומד בחמש שנים בסביבה יותר מוכרת עבורי”.

 

על פיטוריו של רנה מולנסטיין הוסיף: “כמובן שלא לקחתי את ההחלטה הזאת לבד, אנחנו צוות, אבל צריך להבין שמאמנים מתחלפים בישראל בתדירות הרבה יותר גבוהה מאשר באירופה. 10 קבוצות מתוך 14 בליגה החליפו מאמן, יש פה לחץ עצום שלא דומה לשום מקום אחר”.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן דקל קינן כרטיס אדום
קרלסן
צילום: אלעד גרשגורן דקל קינן כרטיס אדום
מומלצים