שתף קטע נבחר

מימר: "לא ניתן לאף אחד להרוס לנו"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס להחלטה להפחית לקבוצה שתי נקודות בגלל הקריאות הגזעניות: "ההחלטה סוטה מהמטרה להילחם בגזענות. אני קורא לאנשים להתעשת ולשנות את הגזרה". דובר המועדון: "בעלי קבוצות אחרות תומכים בנו בערעור"

 

בית"ר ירושלים עדיין סוערת בעקבות ההחלטה של בית הדין המשמעתי להפחית לה שתי נקודות. גם המאמן שרון מימר התקשה היום (ה') להתעסק בנושאים המקצועיים לקראת המשחק מול מכבי פ"ת (ש', 20:30) בפתיחת הפלייאוף העליון והוא נשאל בעיקר על העונש על הקריאות הגזעניות.

 

 

מימר אמר: "לצערי, ההחלטה הזאת פוגעת מאוד בקבוצה. מי שהחליט אותה, אם הייתה לו מטרה מסוימת אז הוא סוטה מהמטרה. המועדון הוא חזק ולמרות המכה נמשיך להילחם. לא ניתן לאף אחד להרוס את מה שאנחנו מנסים להשיג. אני קורא לאנשים להתעשת ולשנות את רוע הגזרה".

 

 

לקראת המשחק מול מכבי פ"ת, הוסיף מימר: "כרגע המטרה היא קודם כל לחזור למקום הרביעי כי הוא נלקח מאיתנו. את המטרות נשיג במגרש ולא בדיבורים. אני מקווה שנציג את הרמה המקצועית מהמשחקים האחרונים, גם בהפסדים. אנחנו ספורטאים ורוצים לנצח בכל משחק, גם אם הוא חשוב וגם אם לא".

 

"לדן (איינבינדר) יש משמעות מעבר לנושא המקצועי. בכל שבוע חסרים לקבוצה שני שחקנים חשובים ועדיין היא בריאה וחזקה. צריך להגיד כל הכבוד לשחקנים על זה. גם אלי טביב וגם המועדון מאוד ישמחו אם דן יישאר. בדרך כלל אם שני הצדדים רוצים אז זה יסתדר".

 

מימר. "ההחלטה פוגעת מאוד בקבוצה" (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: אלכס קולומויסקי)
מימר. "ההחלטה פוגעת מאוד בקבוצה"(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

דובר בית" ר ירושלים, אושרי דודאי, אמר: "אי אפשר להתעלם מהחלטת בית הדין. זו החלטה תמוהה בעינינו, בוודאי לנוכח האמירה של אלי טביב נגד הגזענות. הוא לא מתבייש ולא מתחבא מאחורי שום אמירה. החלטת בית הדין מקצצת את הכנפיים שלנו. מציירים כאילו אלי טביב פוגע בקהל של בית"ר ירושלים. לא כך הדברים. הוא נלחם למען הרוב השפוי של הקהל".

 

"אנחנו נגיש את הערעור לבית הדין העליון ואנחנו מקבלים תגובות מבעלי קבוצות שמבינים שעיקרון הספורטיביות נפגע כאן. אנחנו לא רוצים שיהיה פילוג בקהל ומקווים שכל מי שבית"ר חשובה לו יצטרף אלינו. אם נהיה מחובקים על ידי כל הגורמים ולא יבעטו בנו, כולנו נצא נשכרים ולמלחמה הזו בגזענות יהיה טעם".

 

דודאי. "בועטים בנו במקום לחבק" (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: אלכס קולומויסקי)
דודאי. "בועטים בנו במקום לחבק"(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
שרון מימר
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים