שתף קטע נבחר

ולסקיס: "עכשיו צריך להתמקד בגביע"

אכזבה גדולה בבני יהודה מההפסד 2:0 להפועל ת"א, אך עיניהם של השחקנים כבר לטושות לעבר חצי גמר הגביע ביום שלישי. הליטאי הוסיף: "אומרים שהפועל ר"ג קבוצת גביע? ניתן להם לדבר, אנחנו נבוא לנצח"

ההפסד 2:0 אתמול להפועל ת"א קירב שוב את בני יהודה לתחתית הרותחת, ובקבוצה חוששים מהסתבכות דווקא לאחר כמה תוצאות טובות ששמרו את אותה במרחק סביר משני המקומות האחרונים.

 

לטבלת ליגת העל

 

בעוד יומיים ישחקו הזהובים מול הפועל רמת-גן בחצי גמר גביע המדינה, ובמועדון מקווים שההפסד בליגה לא ישפיע לרעה על השחקנים, שגם כך לחוצים ממצבם. לכולם ברור כי הבטחת ההישארות בליגה וההעפלה לגמר תפצה במשהו על העונה הכושלת ותיתן לאוהדים סוג של פיצוי.

 

נריוס ולסקיס, שהחמיץ אתמול לפחות שני שערים ממצבים נוחים, בטוח שכבר בקרוב תבטיח הקבוצה את ההישארות. "לא נעים להפסיד להפועל ת"א, רצינו להגיע לגביע אחרי תיקו או ניצחון", אמר החלוץ הליטאי, "אחרי חמישה משחקים מותר גם להפסיד, לא קרה כלום. אנחנו עדיין במרחק סביר מהמקום שממנו יורדים ליגה. בני יהודה צריכה עוד שלוש נקודות כדי להבטיח כמעט סופית את ההישארות, ונקווה שכבר בשבת מול הפועל כפר-סבא נתקן. עכשיו צריך להתמקד במשחק ביום שלישי ולעשות הכל כדי להגיע לגמר. אומרים שהפועל ר"ג קבוצת גביע? ניתן להם לדבר, אנחנו נבוא לנצח".

 

ולסקיס. "נקווה לתקן מול הפועל כפר-סבא" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ולסקיס. "נקווה לתקן מול הפועל כפר-סבא"(צילום: אורן אהרוני)
 

ובלי אנטוניו מרשיץ' אי אפשר. גם אתמול, כמרשיץ' הוחלף בפתיחת המחצית השניה, השחקן ירד כועס תוך שהוא בועט בחפצים. בקבוצה מנסים לשמור על איפוק, ואומרים: "מרשיץ' לוקח ללב. עדיף שחקן שאכפת לו מאשר שיהיה אדיש". שחקן בקבוצה הוסיף: "התרגלנו לשיגעונות של מרשיץ'. נצטרך לסבול את ההתנהגות שלו עד סוף העונה".

 

לקראת המשחק ביום שלישי בנתניה, הולכת ואוזלת כמות הכרטיסים שהוקצתה לאוהדים הכתומים (כ-6,000).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בני יהודה מול הפועל ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים