שתף קטע נבחר

מכבי חיפה מצפה שבוזגלו יפחית מדרישותיו

הקשר המסיים חוזה בהפועל ב"ש דורש משכורת של כ-650,000 דולר לעונה, אבל יעקב שחר לא מתכוון לחרוג מהסכומים שהוא נוהג לשלם. עוואד ורוקאביציה יפתחו מול מכבי ת"א, עטר ודמארי ישארו על הספסל

מאור בוזגלו הוא השם החם מבחינת מכבי חיפה לקראת העונה הבאה, אך השחקן שדורש שכר גבוה שנע סביב 650 אלף דולר לעונה, יצטרך להפחית בדרישותיו. כך טוענים בקבוצה שמוכנה לשלם לו בסביבות 500 אלף דולר לעונה.

 

אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, צפוי להיפגש עם ראשי הירוקים בקרוב והצדדים מקווים להסכמה. יעקב שחר אינו מתכוון לחרוג מהסכומים שהוא נוהג לשלם לשחקנים, למרות שבוזגלו מבוקש במועדון ויוכל להצטרף בחינם, מאחר שהוא מסיים את חוזהו בהפועל באר שבע בתום העונה הנוכחית.

 

 

יעקב שחר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
יעקב שחר(צילום: ראובן כהן)

 

גיא לוזון ימשיך במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב (א', 21:00) עם אותו הרכב (למעט החלפתו של דקל קינן המוצהב במארק ואליינטה) שניצח את בית"ר ירושלים במחזור האחרון והשאיר את הירוקים

בתמונת המאבק על המקום הרביעי. הירוקים מקווים שמכבי תל אביב תזכה בגביע המדינה, מה שיוכל לעזור להם להגיע לאירופה.

 

מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביציה, שבלטו מול בית"ר וכבשו, יפתחו בהתקפה ואילו אלירן עטר ועומר דמארי ימתינו שוב לצ'אנס מהספסל. בחיפה הבהירו: "אצל גיא לוזון לא משחקים שמות, אלא שחקנים שעובדים קשה".

 

ההודעה הרשמית על סיום דרכו של המנהל המקצועי תור כריסטיאן קרלסן צפויה להתפרסם בימים הקרובים, לאחר המשחק מול מכבי תל אביב. בחיפה כבר בוחנים אופציות למינוי מנהל מקצועי חדש. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
מאור בוזגלו
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים