שתף קטע נבחר

"השאלון" / איציק שאשו

כמה שקוף היה ניסיון הספין של הפועל ת"א? האם שחקני מכבי פ"ת פוחדים מטיסות? למה ראדי לא חגג את הגול בדוחא? איך ג'ורדי ישמור על הפלס"ר בפוקוס? ושאלה פילוסופית לסיום. איציק שאשו מסכם את המחזור שהיה בליגת העל

האם מהראן ראדי לא חגג אחרי הגול בדוחא כי לא נעים לו מסכנין שבה שיחק או כי לא נעים לו ממכבי ת"א שגם בה שיחק?

כי הגול שלו (טומהוק מונחה רשת אופייני) הרגיש כמו מסר חד וברור לכל אוהד צהוב שהעז לפנטז על מעידה. כאילו מבהיר לכולם: "נכון, יש עוד משחק עונה ועוד כמה אחריו, אבל בחייאת, אולי בכדורסל זה עדיין פתוח".

 

איך יצליח סניור ג'ורדי לשמור את הפלס"ר שלו בפוקוס עד לגמר הגביע בעוד חודש?

אחרי התיקו בטדי והפער שגדל מבאר־שבע, נדמה שהוא יצטרך גלונים של דבק מגע וטיח בשביל לכסות על הבקיעים שעלולים להיווצר בחומה הבצורה שמסביב לקריית־שלום. חודש שלם של התייחסויות לעתידם של המאמן, טב"ח החלוץ, בניון ועוד כמה זרים שהגיעו השנה ותרמו רק לגיוון האתני בחדר ההלבשה ולא יותר. אולי אפילו לעתידו שלו.

 

ג'ורדי קרויף (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ג'ורדי קרויף(צילום: ראובן שוורץ)

 

כמה שקוף היה ניסיון הספין של הפועל ת"א להטיל דופי בכשרות המשחק בין אשקלון לבני־יהודה?

אני מניח שאצל אבירי ההגינות מוולפסון פשוט לא מתקבל על הדעת שבני־יהודה שתרמה להם שש נקודות העונה, תתרום שבע אחרות ליריבה שלהם לתחתית. אין לי ספק שמאתמול בערב כמות הקונספירציות בקרב האדומים תרקיע לגבהים חדשים. מקווה בשבילם שכל זה לא יפריע להם להתכונן למשחק החשוב מחר נגד יריבה אחרת לתחתית. זאת שהבעלים שלה התעניין ברכישת הפועל ת"א לפני כמה חודשים. אני, למען הגילוי הנאות, אוהד בני־יהודה כל חיי. תחליטו אתם אם זה משנה.

 

מה הסיכוי שרצף ההפסדים של מכבי פ"ת נובע פשוט מכך שלכמה שחקנים שם יש פחד מטיסות?

הלוזונים הגיעו לפלייאוף הזה כשמספיקה להם צבירת הנקודות של הפועל כפר־סבא בשביל להבטיח מקום באירופה, אבל מאז שום דבר לא מתחבר שם. מרוב דיבורים על המוטיבציה של דור אלו והיעד הבא של דוס סנטוס, המלאבסים סופרים כבר שישה הפסדים ברציפות, כשהאחרון משער של ראש הפלדה מראש הנקרה.  

 

ראש הפלדה מראש הנקרה. דקל קינן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ראש הפלדה מראש הנקרה. דקל קינן(צילום: ראובן שוורץ)

 

כמחווה לשאלה הפילוסופית ההיא על העץ שנופל ביער: אם המשחק בין רעננה לקריית־שמונה התקיים אבל אין בנאדם אחד על כדור הארץ שצפה בו - האם הוא באמת התקיים?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מהראן ראדי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים