שתף קטע נבחר

ניר קלינגר: "שום דבר עדיין לא נגמר"

מאמן הפועל חיפה מתכונן למפגש מול הפועל רעננה, כאשר ניצחון יבטיח לקבוצה את ההישארות. כץ: "אם ננצח, נוכל להתחיל להתכונן לעונה הבאה". פיניירו, רואש, גולן וארבייטמן ייעדרו

בהפועל חיפה סיימו הבוקר (ד') את ההכנות לקראת המשחק מחר (19:30) מול הפועל רעננה, ממנו ייעדרו ברונו פיניירו ואושרי רואש הפצועים, עידן גולן ושלומי ארבייטמן, שעבר ניתוח מיניסקוס ממנו הוא מתאושש.

 

לטבלת ליגת העל

 

המאמן והמנהל המקצועי, ניר קלינגר, ישוב לעמוד על הקווים לאחר שסיים להתאבל על מות אימו.

 

מחפש להבטיח הישארות. קלינגר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מחפש להבטיח הישארות. קלינגר(צילום: ראובן שוורץ)

השוער פיט פלטהאוזן ימשיך לעמוד בשער הקבוצה. עתידו של ההולנדי עדיין לא הוכרע ובהנהלה הבהירו כי רק לאחר הבטחת ההישארות בליגה יוחלט לגביו. מי שיפתח בחוד הוא עדן בן בסט, שכבש במחזור האחרון מול מ.ס. אשדוד והוא ייעזר בחנן ממן ומקסים פלקושצ'נקו, ממנו בקבוצה מצפים ליותר.

 

הבעלים יואב כץ אמר ל-ynet ספורט לקראת המפגש: "אם ננצח זה יבטיח את ההישארות שלנו ואז נוכל להתרכז בהכנות לעונה הבאה. אנחנו חייבים לשים את כל הפוקוס על המשחק. ניר קם מהשבעה וידריך את הקבוצה, הוא מרגיש בסדר".

 

ממשיך לקבל את הקרדיט בחוד. בן בסט (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ממשיך לקבל את הקרדיט בחוד. בן בסט(צילום: אורן אהרוני)

 

כץ קיים אסיפת קבוצה במהלכה אמר בין היתר: "35 נקודות יבטיחו את ההישארות שלנו בליגה. תזכרו שעוד לא הבטחנו אותה". קלינגר הוסיף ואמר: "אני מצפה מכם לרמת מחויבות גבוהה. כל השחקנים פה נבחנים על יכולתם בכל משחק ובטח במשחקים האחרונים. שום דבר עדיין לא נגמר".

 

הרכב משוער: פיט פלטהאוזן; דור מלול, ניסו קפילוטו, אופק פישלר (ז'וליו סזאר), שמואל שיימן; דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, לירן סרדל, חנן ממן; עדן בן בסט, מהראן לאלה (אדילסון באייה).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
ניר קלינגר
צילום: ראובן כהן
מומלצים