שתף קטע נבחר

"עוד לא הבטחנו את ההישארות בליגה"

בעלי הפועל רעננה, אשר אלון, דרבן את שחקניו לקראת המשחק החשוב הערב (19:30) מול הפועל חיפה. המאמן חיים סילבס, שיחסר את אריק ינקו הפצוע ואת עמנואל אמבולה המורחק, אמר: "לכל אחד יש מה להרוויח וגם מה להפסיד מהמשחק הזה"

הפועל רעננה תארח הערב (19:30) את הפועל חיפה כשהיא נינוחה מניצחון החוץ 2:3 על קריית שמונה.

 

את האימון אתמול (ד') פתחו שחקניו של חיים סילבס בשיחה עם בעלי המועדון אשר אלון, שדיבר על העובדה שעדיין לא הבטיחה הקבוצה את ההישארות בליגה. הקבוצה מהשרון עדיין בסכנה, כך שהתרחיש שעליו מדבר אלון לא כל כך מופרח. "עוד לא הבטחנו את ההישארות בליגה", אמר אלון לשחקניו בניסיון לדרבן אותם לקראת המשחק החשוב הערב.

 

לטבלת ליגת העל

 

סילבס. "נעשה הכל כדי לתת הופעה טובה" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
סילבס. "נעשה הכל כדי לתת הופעה טובה"(צילום: ראובן שוורץ)

 

בניגוד למשחק הקודם, סילבס ייהנה מסגל כמעט מלא, שכן מלבד אריק ינקו הפצוע ועמנואל אמבולה המורחק, כולם יעמדו לרשותו.

המאמן התייחס לציפיותיו מהגישה של שחקניו לקראת המשחקים המכריעים. "לכל אחד כאן יש מה להרוויח וגם מה להפסיד מהמשחק הזה, גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית", אמר, "נעשה הכל כדי לתת הופעה טובה ולסיים את העונה עם טעם טוב".

 

"השחקנים הצעירים שלנו שיחקו וישחקו גם במאני טיים. גם אם ישחקו עכשיו, זה לא בגלל שנשארנו בליגה או לא. הפועל רעננה תעלה עם ההרכב הטוב ביותר שהיא מסוגלת להעמיד", הוסיף סילבס.

 

תמונת ההרכב טרם הושלמה, אך כבר עכשיו ברור שהשוער אהרון למל יפתח במקום ינקו, וירדן כהן יחליף את אמבולה בעמדת המגן השמאלי. שאר שחקני ההגנה ימשיכו לקבל את הקרדיט. בקישור צפוי יובל שבתאי להחליף את רועי שוקרני, ומוחמד כליבאת צפוי להיכנס להרכב על חשבונו של דור חוגי. לאחר הצמד במחזור האחרון, מקומו של שמעון אבוחצירה בחוד ככל הנראה מובטח גם הערב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים