שתף קטע נבחר

ברדה יניף את הצלחת עם מליקסון וצדק

קפטן הפועל באר שבע בחר בשניים שיצטרפו אליו בטקס ההכתרה אחרי המשחק מול מכבי פ"ת (ב', 20:00). חגיגות האליפות הוקדמו למוצ"ש, 13 במאי, ויופיעו בהן שלומי שבת, עדן בן-זקן ואיתי לוי

בסיום המשחק הקרוב של הפועל באר שבע מול מכבי פתח תקווה (ב', 20:00) תוענק לה צלחת האליפות הרשמית לעונת 2016/17, שעוצבה והוכנה על ידי חברת 'האחים חדד'. הצלחת, שקוטרה 55 סנטימטרים, מצופה בכסף טהור ונעשו בה מספר שינויים לעומת זו שהוענקה לקבוצה בעונה שעברה.

 

המשנה למנכ"ל מינהלת הליגות, ניר ינקלביץ': "אנחנו גאים בתוצאה הסופית שתכבד את האלופה הישראלית. עבודת האמנות שנעשתה, עם המוטיבים הישראלים, לצד העובדה שמדובר בצלחת בסגנון הליגות הבכירות בעולם, הביאה לתוצאה מוצלחת".

 

צלחת האליפות החדשה
צלחת האליפות החדשה

 

את הצלחת יעניקו יו"ר המינהלת אורן חסון והמנכ"ל אבי בלו לקפטן הפועל באר-שבע, אליניב ברדה, שהחליט מי יניף יחד עימו את התואר. מדובר בשני הקפטנים המשניים - מאור מליקסון ושיר צדק.

 

אתמול הודיע ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', על הקדמת חגיגות האליפות הרשמיות למוצאי שבת, 13 במאי. הסיבה לכך היא שאוהדים רבים אמורים להתחתן בתאריך המקורי וביקשו להזיז את החגיגות. באירוע צפויים להופיע הזמרים שלומי שבת, עדן בן-זקן ואיתי לוי.

 

בחנות האוהדים הרשמית של המועדון החלו להימכר מוצרי אליפות מיוחדים. לאחרונה בית המשפט המחוזי בעיר פסק לטובת המועדון, שמיוצג על-ידי משרד עורכי הדין לוצאטו, בתביעה על סך 200 אלף שקל שהגישה האלופה נגד בית עסק מקומי שמכר חולצות אליפות מזויפות לפני כשנה. המועדון החליט, לפנים משורת הדין, לאפשר לבית העסק להסתפק בקנס של 30 אלף שקל בלבד.
 
בצד המקצועי, המגן השמאלי מיחאי קורהוט שסוחב פציעה קלה ערך אימון קל מסביב למגרש. קורהוט, כמו מספר שחקנים בכירים נוספים, לא צפוי לפתוח נגד מכבי פ"ת. המאמן ברק בכר יעניק קרדיט לשחקנים שלא הרבו לשחק העונה כגון וובה בראון, מוחמד גדיר ומתן אוחיון. שלושתם חתומים לעונה הבאה, אך מבחינת גדיר ובראון, לא מן הנמנע שיעזבו בקיץ אם לא יציגו יכולת טובה.
 
השוער דודו גורש, שאיבד את מקומו בהרכב לגיא חיימוב, יחזור אל בין הקורות במה שעשוי להוביל גם לחזרתו לשער הנבחרת לקראת המשחק נגד אלבניה בחודש יוני. גם השוער השלישי, גל נבון, עשוי לקבל דקות משחק עד לסיום העונה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אליניב ברדה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים