שתף קטע נבחר

שרון מימר צפוי לחתום על הארכת חוזה

בעקבות התוצאות החיוביות שקירבו את בית"ר ירושלים מאוד לכרטיס לאירופה, כולל ה-1:5 המוחץ מול בני סכנין, אלי טביב צפוי להמשיך את ההתקשרות עם המאמן לעונה נוספת. השחקנים רקדו בחדר ההלבשה בעכו ושברו בטעות מיטת טיפולים, סכנין תדרוש תשלום על הנזק

בעקבות ההצלחות של שרון מימר העונה צפוי הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, להמשיך את ההתקשרות עם המאמן לעונה נוספת. ייתכן שכבר בקרוב יודיע טביב על הארכת החוזה עם מימר. המאמן וטביב מרבים לשוחח לאחרונה ובמועדון ציינו לשבח את העובדה שמימר הוביל העונה את בית"ר לארבעה ניצחונות על סכנין, כולל ה-1:5 המוחץ אמש (שבת), הניצחון הגדול ביותר של ירושלים על סכנין אי פעם. בעקבות התוצאה, הקבוצה קרובה מאוד להשיג את הכרטיס לאירופה.

 

לטבלת ליגת העל

 

אלי טביב יודיע עד סוף החודש למי יועברו זכויות הניהול בשנתיים הקרובות - לאלי אוחנה או לעורכי הדין יורם זמיר ונועם פורר. שחקני הקבוצה חגגו אתמול שעה ארוכה, רקדו ושרו "איך זה לקבל חמש?" ובלהט השמחה נשברה מיטת הטיפולים שהייתה בחדר ההלבשה במגרש בעכו. נציג של בני סכנין אמר שהמועדון ידרוש מבית"ר לשלם על הנזק. בנוסף לשבירת המיטה השאירו האורחים לכלוך ובלגן רב במקום.

 

צפוי להמשיך. שרון מימר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
צפוי להמשיך. שרון מימר(צילום: עוז מועלם)

 

מבית"ר ירושלים נמסר: "לאחר שמנהל המשק שלנו פנה למנהל האצטדיון כדי לנקות ולפנות אמרו לו שהכל בסדר, שיהיה מי שינקה ואין צורך. לגבי המיטה - התחייבנו ונשלם עבור המיטה שנשברה תוך כדי החגיגות הספונטניות בחדר ההלבשה. לא נעים, אך גם לא טרגדיה. לוקחים אחריות, דבר לא נעשה במזיד".

 

בסיום המשחק אמר מימר: "אני לא חושב שזה היה קל מהצפוי, למרות שהתוצאה היא 1:5. במחצית הראשונה היה צמוד במיוחד אחרי שסכנין השוותה את התוצאה כי יכולנו להסתבך, אבל הפנדל החזיר אותנו לעניינים. במחצית השנייה השחקנים נהנו על המגרש והתוצאה היא בהתאם. אני שמח על הניצחון הרביעי ברציפות שלנו על סכנין, דבר שלא היה בירושלים אף פעם, וגם על התוצאה הגדולה שלנו הערב. אנחנו מבסוטים".

 

בית"ר שוב חגגה מול סכנין (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
בית"ר שוב חגגה מול סכנין(צילום: זהר שחר)

 

"חבל שהאוהדים שלנו לא היו איתנו כדי לחגוג מקרוב, אבל אנחנו עושים הכל להגיע לאירופה", הוסיף המאמן. "אנחנו במומנטום טוב ואנחנו מרוצים מהתוצאות הטובות. עשינו צעד נוסף לעבר המקום באירופה, מרגע שעלינו למקום השלישי, שזה תלוי אך ורק בנו. יש לנו עוד שני משחקים להשלים את המשימה, נגד באר שבע ומכבי תל אביב. לא יהיה קל אבל אני מאמין שלא נפספס את ההזדמנות. במשחקים הקודמים נגד באר שבע היינו שווים. נתנו פייט".

 

הבלם, דן מורי, אמר אחרי הניצחון: "הלוואי שהקהל שלנו היה איתנו במשחק. אני שמח שניצחנו בתוצאה מכובדת. אני מקווה שהקהל שמח בבית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
שרון מימר
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים