שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: פלאנס מתקרב, זעם על קרלסן

המנהל המקצועי של ראיו וייקאנו צפוי להגיע לכרמל ואמור להביא איתו צוות ספרדי. במועדון לא אהבו את הביקורת של הנורווגי על גיא לוזון. האוהדים צפויים להחרים את המשחק מול סכנין

רמון פלאנס, המנהל המקצועי של ראיו וייקאנו, הוא המעומד המוביל של נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, לתפקיד המנהל המקצועי בעונה הבאה במקומו של טור קרלסן, שמסיים את תפקידו ונמצא בנתק מוחלט לאחרונה.

 

לטבלת ליגת העל

 

הראיון שקיים קרלסן בנורווגיה בשבוע האחרון גרם לכעס גדול מאוד במועדון, זאת בעקבות הביקורת שהטיח בגיא לוזון. בחיפה העדיפו להבליג על מנת לסיים את שני המחזורים שנותרו ולהיפרד בצורה מכובדת מהמנהל המקצועי.

 

רוצה את פלאנס בחיפה. יעקב שחר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רוצה את פלאנס בחיפה. יעקב שחר(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחר מאוד רוצה לראות את פלאנס מגיע לכרמל, אך הסיכום בין הצדדים מתעכב בעקבות קרבות התחתית של הקבוצה הספרדית. פלאנס דובר ספרדית ומתקשה מעט בשפה האנגלית, אך נחשב לאיש מקצוע רציני ושחר התרשם מאוד מהרזומה ומההמלצות שקיבל עליו.

 

אם אכן יגיע, מתכוון הספרדי להביא איתו צוות אימון זר, ככל הנראה מספרד. אם המו"מ לא יצלח, לבעלים יש אופציות נוספות, כאשר גם המנהל המקצועי של חטאפה טוני מוניוס נמצא על הפרק.

 

מתכוונים להחרים את המשחק. אוהדי חיפה (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
מתכוונים להחרים את המשחק. אוהדי חיפה(צילום: אלעד גרשגורן)

 

לקראת המשחק הערב, הירוקים יגיעו לסכנין בהרכב חסר מאוד, ללא ניקיטה רוקאביציה, עומר דמארי, דקל קינן, וקמיל ואצק. גם גארי קגלמאכר ומוחמד עוואד ייעדרו.

 

לוזון תירגל את איאד אבו עביד כמגן ימני, אך הוא בכל מקרה לא צפוי להמשיך במועדון בעונה הבאה בעקבות האכזבה הגדולה ממנו. איתן וולבלום ישוב להרכב הירוקים.

 

בינתיים, לקהל הירוק נמאס מתצוגות הנפל של השחקנים והאוהדים מתכוונים להחרים את המשחק הערב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
טור קרלסן
צילום: גיל נחושתן
מומלצים