שתף קטע נבחר

סתיו שחם: "לוקח את האחריות על הירידה"

הבעלים של הפועל כפר סבא משלים עם המצב ומסתכל אל העונה הבאה בלאומית: "פליקס נעים יאמן". מספר אוהדים קיללו את שחם בתום המשחק, שהחזיר להם עם תנועה מגונה. מאמן הקבוצה: "אני שבור לרסיסים, זה קשה מאוד". אלי אלבז, שהשער שלו לא הספיק: "ניצחון עם הרבה עצב, זה הדבר הכי קשה שיכול להיות"

הפועל כפר סבא ירדה הערב (שבת) לליגה הלאומית אחרי שנתיים רצופות בליגת העל אך ההישארות הייתה קרובה. הניצחון על הפועל חיפה (0:1) הוא השלישי ברציפות ועד שער הניצחון של שמואל אבוחצירה במשחק המקביל היא גם נותרה בליגה הבכירה.

 

ערב שהחל בצורה אופטימית עבור הפועל כפר סבא ואוהדיה נגמר בצורה טרגית וסוף עצוב בסיומו הקבוצה נשרה לליגה הלאומית. הקבוצה שכולם קברו כבר לפני כמה שבועות ולא נתנו לה סיכויים היוותה פקטור משמעותי במחזור הסיום ואפילו סיפקה דרמה ומותחן ענק.

 

סתיו שחם  (צילום: הפועל כפר סבא)
סתיו שחם (צילום: הפועל כפר סבא)
 

 

לפני המשחק נערכה צעדת מחאה של האוהדים כנגד הבעלים סתיו שחם וההתנהלות בעונה הזאת, בין היתר האוהדים מחו עם שלטים כגון "סתיו שחם, לא נשכח ולא נסלח".

 

בסיום המשחק הבעלים סתיו שחם צעד מתא הכבוד דרך יציעי האוהדים שחלק ממנו הקניטו אותו וקיללו. הבעלים לא הבליג, וביצע תנועת יד מגונה לעברם. "הקהל כועס", הוא אמר, "יש חלק כזה אך רובם אוהב את המועדון. אם הייתי צריך להתרגש מכל אוהד, לא הייתי בכדורגל".

 

הוא המשיך: "למרות הירידה, סיימנו את הליגה בכבוד, עם תשע נקודות משלושת המשחקים האחרונים. שמח שפליקס (נעים) חזר לקראת הסוף והוא גם יאמן את הקבוצה בעונה הבאה, בליגה הלאומית. יש לנו שחקנים צעירים, מחלקת נוער מפוארת והפועל כפר סבא תהיה קבוצת צמרת כמה שיותר מהר. אני ראש המערכת ולכן כל האחריות היא עליי, כל הסאגה עם הפועל תל אביב היתה מיותרת לחלוטין. אנחנו עם הפנים קדימה". 

 

מאוויס צ'יבוטה ממרר בבכי (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
מאוויס צ'יבוטה ממרר בבכי(צילום: יובל חן)

 

"אני לוקח את האחריות על הירידה על עצמי בתור הבעלים. נבנה את הקבוצה מחדש בשנה הבאה. אני מקווה שתהיה המשכיות ליכולת במשחקים האחרונים שנה הבאה, בליגה הלאומית", סיכם.

 

אלי אלבז, שהשער הבודד שלו לא הספיק, סיכם: "ניצחון עם הרבה עצב, זה הדבר הכי קשה שיכול להיות. הגול הזה אולי חשוב לסטטיסטיקה האישית, אבל זה לא עזר ואני עצוב מאוד ומקווה שיהיה בסדר בסופו של דבר, שהמועדון הזה יחזור לליגת העל. מבחינה חוזית לא אשאר בקבוצה. אני מאחל בהצלחה למועדון, אמשיך להיות האוהד מספר 1 שלו".

 

אלי אלבז  (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אלי אלבז (צילום: עוז מועלם)

 

פליקס נעים אמר: "אני שבור לרסיסים, זה קשה מאוד. הפועל כפר סבא מאוד יקרה לי, עליתי עם הקבוצה הזאת מליגה א' עד לליגת העל".

 

פליקס נעים  (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
פליקס נעים (צילום: יובל חן)

 

שחקני הפועל כפר סבא  (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
שחקני הפועל כפר סבא (צילום: יובל חן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל כפר סבא
סתיו שחם
צילום: הפועל כפר סבא
מומלצים