שתף קטע נבחר

נעים ימשיך בכפ"ס, אלבז נפרד בדמעות

המאמן, שלא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, יישאר איתה בלאומית. צ'יבוטה בכה, שחם ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדים שקיללו אותו ויצא מהאצטדיון בליווי משטרתי. החלוץ המצטיין נפרד: "אשאר האוהד מספר 1"

דקות מורטות עצבים עברו אתמול (שבת) על הפועל כפר סבא במהלך הניצחון המוזר על הפועל חיפה. הירוקים לא היו תלויים בעצמם ונגעו בסנסציה שהייתה משאירה אותם בליגת העל, אבל בסופו של ערב דרמטי נשרו שוב ללאומית בעקבות ה-1:2 של אשקלון על קריית שמונה.

 

הפועל ת"א בליגה הלאומית - סיקור מיוחד ב-ynet

קורצקי לא ימשיך, עמיר תורג'מן מועמד

הפועל, סוף: 27 השנים האדומות בליגת העל

אחרי 27 שנה: הפועל ת"א ירדה לליגה הלאומית

הירידה של הפועל ת"א במספרים

הסבל הגיע לקיצו / אורי קופר

כך תחזור הפועל ת"א לליגת העל

צפו: אוהדי מכבי ת"א חגגו את ירידת הפועל

"התחננתי בפני שחקנים שיגיעו להפועל ת"א"

הרשת חוגגת על הפועל ת"א

המאמן פליקס נעים, שהעלה בעבר את הקבוצה מליגה א' עד לליגת העל, ימשיך איתה בעונה הבאה וינסה לשחזר את ההישג שרשם לפני כמה שנים. בסיום הוא אמר: "זה רגע עצוב מאוד, אני מפורק לרסיסים. קשה לי כי אני מאוד מחובר למועדון הזה. אנוח ונתכנן את העונה הבאה".

 

מי שבוודאות לא יישאר בכפר סבא הוא אלי אלבז. כוכב הקבוצה, שכבש עשרה שערים (כולל אחד אתמול מול הפועל חיפה), נפרד בדמעות: "מבחינת החוזה שלי בלתי אפשרי שאשאר. אני מודה למועדון על ההזדמנות להיות שחקן מוביל בקבוצה בליגת העל ומאחל הצלחה. אהיה האוהד מספר 1 של כפר סבא. זה ניצחון עם הרבה עצב, השער שלי טוב לסטטיסטיקה אבל לא עזר לקבוצה. אני עצוב מאוד".

 

הבעלים סתיו שחם ספג קללות מהאוהדים כשהיה בדרכו לחדר ההלבשה, לא נשאר חייב וסימן לעברם תנועה מגונה. האוהדים הכועסים המתינו לו, מה שגרם למשטרה לא לקחת סיכונים מיותרים וללוות אותו ביציאה מהאצטדיון תוך כדי קללות. מאוויס צ'יבוטה לקח קשה את הירידה ובכה בסיום. השחקנים ועובדי המועדון הרגיעו ועודדו אותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים