שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: לוזון צפוי לעבוד בצוותא עם מוניוס

הירוקים ויתרו על רמון פלאנס בשל דרישתו למנות מאמן מטעמו. לוזון, המחזיק בחוזה לעונה נוספת, אמור להמשיך. גורם במועדון: "צריך לבחון את גיא כאשר הוא בונה קבוצה, אי אפשר לבוא אליו בטענות לגבי מה שקרה העונה"

טור כריסטיאן קרלסן עזב לפנות בוקר (ה') את הארץ ומכבי חיפה מיהרה למנות לו מחליף. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, טוני מוניוס, המנהל הספורטיבי של חטאפה, סיכם את תנאיו וכבר בוחן אופציות לחיזוק עבור הירוקים.

 

לצד הגעתו של מוניוס, הסיפור הגדול הוא מי שלא יגיע. רמון פלאנס, אשר היה אמור להתמנות לתפקיד, דרש למנות מאמן זר. דרישתו נדחתה מאחר שגיא לוזון מחזיק בחוזה לעונה הבאה. ל-ynet ספורט נודע כי הסיבה העיקרית שכך שפלאנס לא יגיע היא רצונו להביא איתו צוות אימון זר מלא.

 

"לא היה רציני לתת ללוזון חוזה לחצי עונה" (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
"לא היה רציני לתת ללוזון חוזה לחצי עונה"(צילום: זהר שחר)

 

הירוקים, שמאוכזבים מאוד מתפקוד הקבוצה בעונה האחרונה, הרחיקו את החיצים מלוזון. גורם במועדון אמר: "עם כל הכבוד, גיא לא בנה את הקבוצה, אז אי אפשר לבוא אליו בטענות. זה לא היה רציני לתת לו חוזה לחצי עונה. צריך לבחון אותו כאשר הוא בונה קבוצה".

 

יש לציין שגם רצונו של פלאנס להמתין עם ההודעה לגבי מינויו עד אשר קבוצתו הנוכחית ראיו וייקאנו תבטיח את ההישארות (לסיום העונה בליגה השנייה בספרד נותרו ארבעה מחזורים) עיקב את ההכנות לעונה הבאה ולא התקבל באהבה בקרב ראשי המועדון.

 

יעקב שחר כבר רוצה לראות את הקבוצה מתחילה בהכנות (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
יעקב שחר כבר רוצה לראות את הקבוצה מתחילה בהכנות(צילום: ראובן כהן)

 

מוניוס נחשב לאיש מקצוע מוערך בספרד. הוא שיחק בעבר עם אבי נימני באתלטיקו מדריד (עונת 1997/98) ונמני היה זה שהמליץ עליו לירוקים. מוניוס שימש בעבר כמנהל מקצועי

באתלטיקו ובתשע השנים האחרונות עובד בחטאפה. נכון לעכשיו מעורבת קבוצתו במאבק על העלייה לליגה הראשונה בספרד.

 

בין מוניוס לירוקים כבר יש הבנות. בחיפה מקווים לסיים בקרוב את הסאגה ולהודיע רשמית על מינוי חברי הצוות המקצועי לעונה הבאה, מה שיאפשר רשמית ומעשית להתחיל בהכנות. ברשימת הקניות נמצאים בשלב זה אליסון דוס סנטוס, בלמה של מכבי פ"ת שכבר סיכם את תנאיו, המגן האוסטרי פלוריאן קליין שנמצא על סף סיכום, ועומרי אלטמן שמעוניין להצטרף. במכבי חיפה מבינים כי המשימה לצרף את עומר אצילי לא תהיה פשוטה בשל עלות העסקה. כמו שהדברים נראים כעת, הקשר שיעזוב את גרנאדה נמצא בדרך למכבי ת"א.

 

נימני המליץ עליו. מוניוס בימיו כשחקן אתלטיקו מדריד (צילום: getty images) (צילום: getty images)
נימני המליץ עליו. מוניוס בימיו כשחקן אתלטיקו מדריד(צילום: getty images)

 

מכבי חיפה מעוניינת לצרף בלם וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, אדי גוטליב מועמד. גם החלוץ אופיר מזרחי עשוי להגיע בעסקת טרייד עם עירוני קריית שמונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך טוויטר
טוני מוניוס
צילום מסך מתוך טוויטר
מומלצים