שתף קטע נבחר

ידידות: תיקו 0:0 לצעירה נגד סרביה

הכנה למוקדמות יורו 2019: השחקנים של מרקו בלבול לא ניצלו את ההזדמנויות אליהן הגיעו בלוד וסיימו בשיוויון ללא שערים. המאמן הגיב: "היינו צריכים לכבוש מהמצבים האלה, אבל אני מעודד"

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה הערב (ב') בתיקו 0:0 במשחק ידידות עם סרביה, אשר התקיים באצטדיון העירוני בלוד. המשחק היווה הכנה לקראת קמפיין מוקדמות יורו 2019, אשר יחל בחודש אוגוסט.

 

השחקנים של מרקו בלבול היו עדיפים על פני היריבה והגיעו למספר מצבים במחצית הראשונה, אבל לא הצליחו לנצל אותם. מקסים פלקושצ'נקו מהפועל חיפה הגיע לשתי הזדמנויות אבל בעט מחוץ למסגרת וגם מוטי ברשצקי מהפועל תל אביב בעט החוצה אחרי שקיבל מסירה מדויקת מאור אינברום.

 

מרקו בלבול (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מרקו בלבול(צילום: ראובן שוורץ)

 

עוד לפני ההזדמנויות אותן החמיצה ישראל הספיק השוער סהר חסון מבית"ר ת"א/רמלה להציל את הנבחרת מספיגה כאשר הדף כדור מסוכן שבעטו הסרבים. בדקה ה-89 הגיע מוחמד עוואד לעימות של אחד על אחד מול השוער הסרבי מילוש אוסטוויץ' ובעט החוצה.

 

הרכב נבחרת ישראל: סהר חסון; ניר ברדע, עמית ביטון, רז נחמיאס (שי בן דוד 46), רז מאיר (נועם גמון 87); אליאל פרץ (גבי קניקובסקי 71), דן גלזר, מקסים פלקושצ'נקו (אביב אברהם 87); אור אינברום (מוחמד עוואד 60), מוטי ברשצקי, שון ויסמן (יונתן כהן 60).

 

ישראל תפתח את משחקיה בבית 5 במוקדמות יורו 2019 במשחק ביתי מול אזרבייג'ן (31 באוגוסט). ב-5 בספטמבר היא תשחק בחוץ נגד נורבגיה ובהמשך תתמודד מול הנבחרות האחרות בבית – אירלנד, קוסובו וגרמניה.

 

בלבול אמר בסיום: "זה היה משחק הכנה מצוין נגד נבחרת חזקה, פיזית וטכנית. היינו יותר טובים במחצית הראשונה. הייתה חסרה לנו הפעולה האחרונה, אבל אני יוצא מעודד. החצי השני היה פחות טוב. במצבים כאלה צריך לשים את זה ברשת, היינו שווים גול אחד לפחות, אבל אני מעודד מזה שלחצנו נכון. זו נבחרת די חדשה והתיאום עדיין לא מספיק טוב. יש מה לשפר, אבל אני אופטימי. אנחנו הולכים לקמפיין לא קל וננסה להעפיל לאליפות אירופה".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
מרקו בלבול
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים