שתף קטע נבחר

בני יהודה תפתח עונה בלי אף חיזוק

יוסי אבוקסיס הוחזר לעמדת המאמן, אך מחזיקת הגביע תחל בשלישי את אימוניה לקראת עונת 2017/18 בלי אף פנים חדשות. שחקנים רבים עזבו, וגם מועמדים לא חסר – תמונת מצב

בני יהודה, מחזיקת גביע המדינה, תפתח מחר (ג') את עונת 2017/18, כחודש לפני משחקה הראשון במוקדמות הליגה האירופית. הסיום המתוק חיפה על עונה קשה בלשון המעטה, שרק קרוב לסופה הבטיחה הקבוצה את הישארותה בליגה.

 

תמונת המצב הנוכחית מבשרת על תנועה בעיקר בכיוון אחד – החוצה. שחקנים רבים עזבו את המועדון שייבנה מחדש על ידי המאמן יוסי אבוקסיס והבעלים ברק אברמוב. בינתיים האוהדים מחכים לשמוע מי יהיו המחליפים ואבוקסיס ייאלץ להסתדר בפתיחת האימונים עם סגל דליל. המאמן הבטיח לבניית קבוצה איכותית והוא מקיים פגישות רבות עם הבעלים ועם המנכ"ל כפיר אדרי.

 

אבוקסיס. הרכש היחיד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אבוקסיס. הרכש היחיד(צילום: ראובן שוורץ)
 

המצב הנוכחי

שוערים: אמיליוס זובאס מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות ובמועדון רוצים מאוד שיישאר. אלא שמספר קבוצות בחו"ל מגלות בו עניין ובני יהודה תיאלץ לשדרג את שכרו אם יקבל הצעה מפתה. השוער השני ניקיטה חייקין שוקל גם כן לעזוב בגלל מיעוט הדקות, ומי שעלה שאפשרות להחליפו הוא מועין חלבי מהפועל פתח תקווה.

 

הגנה: החלק האחורי עובר טלטלה גדולה מאוד. טל כחילה חוזה אחרי חצי עונת השאלה לבית"ר ירושלים, בן צעירי עזב בטונים צורמים וגם שון גולדברג שב למכבי ת"א. מלבד איציק עזוז ומרקו יובאנוביץ' שממשיכים, גם מאור קנדיל חתם על חוזה חדש לשלוש שנים. בן תורג'מן מהפועל באר שבע נמצא על סף סיכום.

 

כחילה (מימין). חוזר לבית"ר  (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
כחילה (מימין). חוזר לבית"ר (צילום: ראובן שוורץ)

 

קישור: סימן השאלה הגדול נוגע לאנטוניו מרשיץ', שדורש למלא את החוזה שיש לו לשנתיים נוספות. טיז'אן ז'ייטה יעזוב, ואילו רועי גורדנה, שהגיע מהפועל באר שבע, יקבל הצעה להמשיך. כל זאת כמובן בנוסף לעזיבה של פדרו גלבאן להפועל תל אביב.

 

התקפה: גם כאן מצב העניינים רחוק מלהיות ורוד: אמיר עגייב עזב לבית"ר ירושלים ויונתן כהן חזר למכבי ת"א. בבני יהודה מקווים להשאילו לעוד עונה לאחר שהותיר רושם טוב במועדון. נריוס ולסקיס צפוי להישאר.

 

לבני יהודה יש מספר צעירים מוכשר, כמו פז בן ארי, דולב חזיזה, סתיו פיניש, דניאל אביטל, ירדן שוער ואלי הרוש, אך ברור שזה לא מספיק כדי לסחוב את הקבוצה. מועמדים לחיזוק לא חסר, וכאמור בינתיים אף אחד לא הוחתם. בין השמות שעלו נמצאים דור פרץ, דור ג'אן, שגיב יחזקאל (מכבי ת"א), מיקי סירושטיין (מ.ס. אשדוד), אייל משומר (הפועל ת"א) וכן ראדו גינסארי שמשחק בשריף טירספול ונבחרת מולדובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים