שתף קטע נבחר

בעיית האלכוהול של תמאש עוררה סערה

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, הופתע לגלות על ההתסבכות של הבלם בסטיאווה בוקרשט: "לא נעשו מספיק שיעורי בית". במועדון מנסים להרגיע: "התעסקות מיותרת, קלינגר הביא שחקן ברמה גבוהה. בעבר היו שחקנים זרים ששתו והצליחו בארץ". הרומני ישתכר ב-170 אלף דולר

סערה בהפועל חיפה לאחר הפרסום אתמול ב-ynet ספורט בנוגע לשחקן הרכש הראשון שחתם במועדון, הבלם הרומני גבריאל תמאש (33), שבעברו נזרק מסטיאווה בוקרשט בשל בעיית אלכוהול.

 

בעקבות התמכרותו לטיפה המרה נאלץ תאמאש על ידי הרומנים לחתום על סעיף בחוזה לפיו הוא מחוייב להפסיק לצרוך אלכוהול וללכת בכל שבוע לכנסייה, ולא - החוזה יבוטל.

 

כץ. "לא נעשו מספיק שיעורי בית" (צילום: מיקי שורץ) (צילום: מיקי שורץ)
כץ. "לא נעשו מספיק שיעורי בית"(צילום: מיקי שורץ)

 

אנשי הפועל חיפה הופתעו אתמול לגלות את המידע על הבלם, ותחילה טענו כי מדובר בשחקן טוב, ושהנושא אינו מטריד אותם. אולם מאוחר יותר, לאחר שהבעלים יואב כץ קיבל את המידע, החלו חילופי האשמות סביב הבאתו של הרומני. "לא נעשו מספיק שיעורי בית", אמר כץ.

 

בחיפה ניסו הבוקר (ג') להרגיע והבהירו כי למרות בנושא הבעייתי אין שום כוונה לוותר על הבלם, שכבר חתם על חוזה במועדון: "הכל ידוע וברור. ההתעסקות בדברים האלה מיותרת", אמר גורם במועדון, "ניר קלינגר יודע בדיוק מי הוא מביא, מדובר בשחקן ברמה גבוהה מאוד. קלינגר גם דיבר עם השחקן ועם המאמן שלו בסטיאווה. הייתה לו בסך הכל תקרית אחת ב-2001 ובזה זה נגמר".

 

"היו הרבה שחקנים זרים בולטים בארץ שהיו שותים אלכוהול והצליחו. כל עוד תאמאש מקצוען, ששיחק בסטיאווה 40 משחקים, מי אנחנו שנבקר אותו בכלל?", הוסיף אותו גורם.

 

קלינגר. "ידע בדיוק את מי הוא מביא" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קלינגר. "ידע בדיוק את מי הוא מביא"(צילום: ראובן שוורץ)

 

עם זאת, בעקבות השיחה שקיים כץ עם הצוות והמקצועי והניהולי אמש, הוחלט ש"לא לקחת סיכון" ולצרף בחוזהו של הרומני סעיף התנהגות כתנאי לכיבוד ההסכם מצד המועדון. ל-ynet ספורט נודע כי הבלם, שינחת בארץ לפתיחת האימונים בתחילת יולי, ישתכר ב-170 אלף דולר.

 

ברשת פורסם ב-2014 סרטון בו נראה תמאס מספר ששוטרים היכו אותו ללא סיבה. הוא לעג להם ואמר "אני לא פרחח אני ספורטאי מקצוען, שוטרים הרביצו לי סתם כשלא נשקפה להם סכנה ממני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים