שתף קטע נבחר

כפי שפורסם ב-ynet ספורט: טוני מוניוס לא יגיע למכבי חיפה

הקבוצה הודיעה באתר הרשמי שלה שהספרדי שכבר חתם לשנתיים לא ימונה למנהל מקצועי במועדון בשל בעיה משפחתית. מוניוס ל-ynet ספורט: "לא אעבוד בשום מקום בעונה הבאה". יעקב שחר: "כמובן שאנחנו מאוכזבים, אבל יש דברים שהם מעל לכדורגל"

 

למרות שכבר סיכם את תנאיו במכבי חיפה, חתם על חוזה לשנתיים ואף החל לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה, טוני מוניוס לא יגיע לעבוד כמנהל מקצועי במועדון. כך הודיעו היום (ג') הירוקים באתר הרשמי. כזכור, על הסיכום של מוניוס בחיפה פורסם בלעדית ב-ynet ספורט.

 

בהודעה שפורסמה באתר של מכבי חיפה נכתב: "טוני מוניוס, המנג'ר שחתם במכבי חיפה לשנתיים והיה אמור להיות מוצג רשמית בתחילת חודש יולי, הודיע כי בשל בעיה משפחתית מורכבת, הוא לא יגיע לישראל. מוניוס, שעמל על בניית הסגל יחד עם המאמן, גיא לוזון, בחודשיים האחרונים ואף ביקר בישראל ונפגש עם המנכ"ל, אסף בן דב ולוזון מספר פעמים בחו"ל במהלך השבועות האחרונים, עדכן במכתב מפורט לנשיא המועדון כי בשל בעיה אישית משפחתית מורכבת לא יוכל להגיע לישראל.

 

כבר התחיל לעבוד ובסוף לא יגיע. מוניוס (צילום מסך מתוך טוויטר) (צילום מסך מתוך טוויטר)
כבר התחיל לעבוד ובסוף לא יגיע. מוניוס(צילום מסך מתוך טוויטר)

"נשמור עם טוני על קשר". יעקב שחר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
"נשמור עם טוני על קשר". יעקב שחר(צילום: ראובן כהן)

 

"במכתב הודה מוניוס לנשיא על ההזדמנות והתנצל על הבעיה הלא צפויה. הנשיא, יעקב שחר, נעתר לבקשתו של טוני שלא להגיע לישראל בשל הסיטואציה המורכבת.

ראשי המועדון, שעבדו מול טוני והתרשמו מאוד מדרכו ומאופן בניית הקבוצה, קיבלו באכזבה אך בהבנה את בקשתו של המנג'ר המיועד. המשך בנית הסגל תושלם לפי התוכנית שנקבעה ע"י מוניוס ולוזון כאשר עם מספר שחקנים אף נפתח משא ומתן. מוניוס, יסייע בתהליך בניית הסגל ממקום מושבו בספרד".

 

עוד קודם לכן טען נשיא חטאפה, אנחל טורס, שמוניוס עובד בקבוצתו בתשע השנים האחרונות, כי הוא משוכנע שהמנהל המקצועי לא יעזוב אם המועדון יצליח לעלות לליגה הראשונה בספרד. למרות הדברים, מוניוס אמר בשיחה עם ynet ספורט שהוא לא ימשיך בחטאפה בעונה הבאה: "אקח הפסקה, לא אלך לשום מקום".

 

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיב: "יש דברים שהם מעל לכדורגל ואנו כמובן מאוכזבים, אני משוכנע שנמשיך להיעזר בטוני ונשמור איתו על קשר הדוק. אנו מאחלים לו שכל בעיותיו יבואו על פתרונן".

 

השתתף בהכנת הידיעה: תומר גנור
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים