שתף קטע נבחר

יעקב בוזגלו: הפועל ב"ש לא דואגת לבני

למרות שהצדדים נפרדו, אביו של מאור בוזגלו בא בטענות למועדון על כך שאינו דואג לבנו שנפצע בברכו כאשר שיחק בקבוצה: "במקום להתעסק בשיקום, הוא מתעסק בביטוחים ותשלומים". תגובת הפועל ב"ש: "הצוות הרפואי והפיזיולוגי שלנו עומד לרשות מאור"

חודש לאחר שחוזהו של מאור בוזגלו בהפועל באר-שבע הסתיים, תקף הבוקר (חמישי) אביו יעקב בצורה קשה את המועדון בו שיחק בנו בארבע העונות האחרונות. הפעם טענותיו של בוזגלו האב מתייחסות לכך שבנו לא מקבל מהמועדון את כל התנאים הסוציאליים המגיעים לו כשחקן שמחלים מפציעה קשה, אשר התרחשה בהיותו שחקן המועדון.

 

את המסר הוא העביר, כרגיל, באמצעות סטטוס בפייסבוק: "מרגיז אותי לשמוע ולראות את מאור בוזגלו מתעסק בדברים לא לו. במקום להתעסק רק בשיקום, מאור מתעסק בביטוחים ובתשלומים. מועדון גדול נמדד גם בדאגה לשחקן בכל הפרטים הקטנים. פציעה דומה עבר מאור במכבי ת"א. פציעה קשה יותר עבר בסטנדרד ליאז', לא זכור לי שמאור התעסק בתשלומים ולא בביטוחים".

 

תוקף. שוב. יעקב בוזגלו (צילום: אילן ספירא) (צילום: אילן ספירא)
תוקף. שוב. יעקב בוזגלו(צילום: אילן ספירא)

 

"אבקש להעמיד למאור את כל התנאים המתבקשים ולהחזיר אותו למצב בריאותי משביע רצון. חשוב שהקוראים יבינו שלפני המחשבה להעלות את הפוסט, נשלחו לאנשי באר שבע מספר מסרונים. כרגיל, תשובה לא ניתנה, גם לא התייחסות. רק אסי רחמים התייחס למסרון אחד וגם תשובתו לא הייתה מספקת. ניתן להבין שידו קצרה מלהושיע. נכון שמאור סיים חוזה, אך זאת מחובתה של באר שבע לטפל במאור עד להחלמתו המוחלטת. מקווה מאוד שהדברים ייפתרו. זה בטח לא יוסיף כבוד לא לשחקן ולא למועדון".

 

תגובת המועדון: "הצוות הרפואי והפיזיולוגי שלנו עומד לרשות מאור עד להחלמתו. מעבר לכך איננו מתנהלים מול שחקנים דרך אמצעי התקשורת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מאור בוזגלו
צילום: עוז מועלם
מומלצים