שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: אדילסון ורובי לבקוביץ' בהמתנה

הקשר הברזילאי התבקש לוותר על שדרוג שכרו ושוקל הצעות מליגת העל. השוער מחכה להחלטת המועדון בנוגע לאריאל הרוש או רכש זר. גורם במועדון: "בסופו של דבר העניינים יתבהרו"

סאגת אדילסון באהייה לא הסתיימה. למרות שביום חמישי האחרון אמורה הייתה הפועל חיפה להודיע רשמית לברזילאי אם היא מעוניינת לממש את אופציית הארכת חוזהו, המו"מ בין הצדדים ממשיך להתנהל.

 

כזכור בשבוע שעבר, עוד לפני פקיעת המועד, לא הצליחו בחיפה ליצור קשר עם השחקן. ביום חמישי האחרון שוחח יואב כץ עם נציגו איתן מזרחי והודיע לו בשיחת טלפון שהמועדון מעוניין להאריך את ההתקשרות בין הצדדים. יחד עם זאת, שום מסמך בנושא לא הוצא על ידי המועדון.

 

"אני אוהב את יואב כץ". אדילסון באהיה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
"אני אוהב את יואב כץ". אדילסון באהיה(צילום: אבי רוקח)

 

מאוחר יותר שוחחו הבעלים ומזרחי שוב. כץ הסביר כי שכר השחקנים יקוצץ בעונה הקרובה ולכן יתבקש השחקן להמשיך במשכורתו הנוכחית, למרות שבסעיף הארכת החוזה הוא אמור היה לקבל העלאה. 

 

אידלסון עצמו השיב לאחר מכן: "אני אוהב את יואב כץ, מעריך אותו מאוד ורוצה להישאר. הדברים מורכבים ואני מקווה שבסופו הם יסתדרו". יש לציין כי במקביל קיבל אידלסון הצעות מקבוצות אחרות מליגת העל, שהסכימו לשלם לו משכורת גבוהה יותר. בקרוב הוא אמור לקבל החלטה סופית.

 

עדיין לא יודע היכן ישחק. רובי לבקוביץ' (צילום: שי מוגילבסקי) (צילום: שי מוגילבסקי)
עדיין לא יודע היכן ישחק. רובי לבקוביץ'(צילום: שי מוגילבסקי)

 

סאגה נוספת שטרם נפתרה קשורה בסוגיית השוער. רובי לבקוביץ' ממתין להחלטת ראשי המועדון לגבי המשך דרכו. במועדון מקווים שאריאל הרוש יסכים להגיע ואם אכן הוא יצטרף

(או שיגיע שוער זר) חוזהו של לבקוביץ' לא יוארך. בינתיים מתעכב תהליך צירופו של הרוש, מכיוון שהשוער חגג בימים האחרונים מסיבת רווקים בחו"ל ואמור להינשא בקרוב. אגב, הרוש הזמין את נציגי הפועל חיפה לחתונה.

 

גורם במועדון אמר ל-ynet ספורט: "כל נושא השוער מורכב. קשה להחתים את רובי ואח"כ להביא לו על הראש את הרוש. הוא לא יוחתם אם יבוא שוער ברמה גבוהה, אבל אין כרגע. נהיה הגונים עם רובי, שמבין את המצב. בסופו של דבר הדברים יתבהרו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
אדילסון באהייה
צילום: ראובן כהן
מומלצים