שתף קטע נבחר

קואנקה: "ב"ש מתאימה לי, רוצה להצליח איתה בצ'מפיונס"

השחקן שסיים חוזה בגרנאדה אישר בראיון ל-ynet ספורט שהוא עומד לחתום באלופת ישראל: "אני אוהב את הסגנון של הקבוצה, הוא דומה לשלי, גם האצטדיון נראה יפה מאוד"

 

הפועל באר שבע עומדת לצרף שחקן שגדל אצל פפ גווארדיולה בברצלונה. איסאק קואנקה עומד לחתום באלופת ישראל. בראיון ראשון לכלי תקשורת ישראלי נשמע נלהב מאוד מהאפשרות שישחק בליגת העל.

 

"אנחנו קרובים מאוד לסגור את העיסקה", אישר קואנקה ל-ynet ספורט. "אם אחתום אצטרף מיד לקבוצה. אני מאוד רוצה לשחק בהפועל באר שבע, אני יודע שהיא אלופת ישראל ושמעתי עליה רק דברים טובים. שמעתי על הכדורגל הישראלי מחבר שלי, עומר אצילי ששיחק איתי בגרנאדה. הוא הסביר לי הכל על הליגה ועל הקבוצה".

 

קואנקה במדי ברצלונה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
קואנקה במדי ברצלונה(צילום: getty images)

 

קואנקה הוסיף: "אצילי אמר לי שהפועל באר שבע קבוצה טובה, שהיא הייתה אלופה בעונה שעברה והעונה זכתה שוב באליפות. יש לי שאיפה לשחק איתה במוקדמות ליגת

האלופות, זה יהיה דבר חשוב בשבילי".

 

אם תעלו לשלב הבתים, אתה עוד יכול לפגוש שם את ברצלונה.

"ברור, אבל צריך אבל קודם לנצח משחקים כדי להגיע לזה. ראיתי את האצטדיון של הפועל באר שבע, זה אצטדיון יפה מאוד. יפה לראות שם את האוהדים מעודדים את הקבוצה. רואים שזה מועדון טוב. ראיתי כמה סרטונים של הקבוצה משחקת ואהבתי את הסגנון שלה. הקבוצה אוהבת משחק צירופים וזה יהיה טוב בשבילי, כי הסגנון שלי דומה. לדעתי אנחנו יכולים לעשות ביחד עונה טובה מאוד".

 

איתך הקבוצה יכולה לעשות את זה שוב בליגה וגם לעלות לליגת האלופות?

"המטרה היא לזכות שוב באליפות ישראל. אני לא יודע מה להגיד לגבי ליגת האלופות, כי לא יהיה קל, אבל ננסה להגיע הכי רחוק גם בצ'מפיונס. אף פעם אי אפשר לדעת".

 

"עומר אצילי סיפר לי על ב"ש". קואנקה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
"עומר אצילי סיפר לי על ב"ש". קואנקה(צילום: getty images)

 

קואנקה (26), שעלה לקבוצה הראשונה של ברצלונה לפני שש שנים, בתקופה בה אימן פפ גווארדיולה במועדון, שיחק בעונה שעברה בגרנאדה שירדה לליגה השניה, בה שיתף פעולה עם אצילי. הוא רשם בה 25 הופעות. ב-2013 עזב את ברצלונה ושיחק בהשאלה באיאקס, שם נפצע ונעדר ארבעה חודשים מהמגרשים. מאוחר יותר לבש גם את המדים של דפורטיבו לה קורוניה ובורסאספור הטורקית. לאחרונה הוא הוזכר כמועמד גם לפומאס המקסיקנית ולאייבאר הספרדית. יש לציין שאם יחתום בבאר שבע תיאלץ הקבוצה לוותר על אחד הזרים החתומים בשורותיה.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
איסאק קואנקה
צילום: getty images
מומלצים