שתף קטע נבחר

אוהדי בית"ר מבטיחים: "נטריף את בורגס"

הירושלמים ינסו לעבור לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, למרות ה-1:1 מול הבולגרים במשחק הראשון. כ-1,000 אוהדים יקיימו תהלוכה לפני שריקת הפתיחה, קלטינס יוסט לקישור. המשחק ישודר בצ'רלטון

 

בית"ר ירושלים תנסה לעבור הערב (ה', 20:30) את בוטב פלובדיב הבולגרית ולטפס לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. בית"ר מגיעה למשחק אחרי שסיימה ב-1:1 במפגש הראשון בארץ. המשחק ייערך בבורגס עקב שיפוצים במגרשה של פלובדיב ובית"ר חייבת להבקיע לפחות שער חוץ אחד.

 


 

אחרי סאגה גדולה, ולבסוף גם התערבות שרת התרבות והספורט מירי רגב, משחקה של בית"ר יועבר הערב בשידור ישיר בספורט 1, כמו גם ברדיו גלי ישראל. "כפי שאמרתי, ראוי ונכון שכל אוהדי הכדורגל בישראל יזכו לראות את קבוצתם האהודה משחקת במפעלים האירופיים", סיפרה רגב.

 

עלייה לשלב הבא תסדר לקבוצה הכנסה כספית נאה וביקור בפורטוגל מול מאריטימו מהאי האקזוטי מדיירה. אמש קיימו הירושלמים את האימון המסכם באצטדיון בו ייערך המשחק והשתתפו בהרצאה טקטית של המאמן שרון מימר, שמתכנן לשנות את המערך משלושה בלמים לשניים בשיטת 4-3-3. מימר צפוי לפתוח עם אותם 11 שעלו מול הבולגרים במושבה. הוא יסיט את דוד קלטינס לקישור וייתכן שיבצע שינוי נוסף וישלב את ז'אורז'יניו במקום אחד הקשרים: אריק סאבו או קלאודמיר פריירה.

 

עזרא במשחק הקודם מול פלובדיב במושבה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עזרא במשחק הקודם מול פלובדיב במושבה(צילום: ראובן שוורץ)

 

כ-1,000 אוהדי בית"ר יתמכו הערב בקבוצה. רואים אותם בכל פינה בעיר הנופש עם צעיפים ובחלונות בתי המלון נפרשו דגלי המועדון. האוהדים מתכננים לקיים תהלוכה לפני המשחק והודיעו: "נטריף את העיר כמו שאנחנו יודעים". גורם משטרה בכיר מסר כי משטרת ישראל ובולגריה מתואמות יחד עם האינטרפול לאבטחת האירוע ולמניעת כל הפרת סדר.

 

הרכב משוער: בוריס קליימן; אנטואן קונטה, דן מורי, טל כחילה, מרסל הייסטר; דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, אריק סאבו (ז'אורז'יניו), עידן ורד, חן עזרא; איתי שכטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי בית"ר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים