שתף קטע נבחר

בית"ר: קונט יפתח כבלם מול אשדוד

המאמן שרון מימר מיישר למעשה קו עם הבעלים אלי טביב, אבישי כהן וחן דלמוני יקבלו הזדמנות. מאמן אשדוד, יוסי מזרחי: "כשביתר ירושלים כועסת, היא מסוכנת מאוד"

אנטואן קונט יפתח הערב (א', 19:00) כבלם במשחק גביע הטוטו של בית"ר ירושלים מול מ.ס. אשדוד באצטדיון הברפלד. המאמן שרון מימר מיישר למעשה קו עם הבעלים, אלי טביב, שהיו לו טענות רבות על ההדחה מאירופה ובכלל זה על אי הצבתו של קונט כבלם מול בוטב פלובדיב במוקדמות הליגה האירופית.

 


בשבוע האחרון כבר תורגל קונט תורגל כבלם גם במשחק האימון מול אשקלון והיה טוב מאוד. כל שחקני בית"ר, למעט מרסל הייסטר הסובל מפציעה, יעמדו לרשות מימר. המאמן ייתן הזדמנות לשחקנים שלא קיבלו מספיק דקות משחק כמו אבישי כהן, חן דילמוני וז'אורז'יניו.

 

מיישר קו עם טביב. מימר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
מיישר קו עם טביב. מימר(צילום: אוהד צויגנברג)

 

ההרכב הרשמי של בית"ר למשחק: בוריס קליימן; אנטואן קונט, טל כחילה, אבישי כהן, חן דלמוני; קלאודמיר פיריירה, ז'אורז'יניו, אריק סאבו, אמיר עגייב; חן עזרא, אנתוניו וראן.

 

"כשביתר ירושלים כועסת, היא מסוכנת מאוד. אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. יש להם המון שחקנים מוכשרים בחלק ההתקפי, וזאת אינדיקציה טובה בשבילנו לראות איזה סוג קבוצה יש לנו", סיפר מאמן אשדוד, יוסי מזרחי לקראת המשחק.

 

מי שיעמוד תחת מבחן הערב באשדוד הוא הקשר הברזילאי, ז'יל פראייבה. אם ירשים, עשוי להיות הזר החמישי של אשדוד. מלבד פראייבה, מי שיערכו הופעת בכורה בהרכב יהיו הזרים החדשים, מאוריסיו, אדילסון בהייה ופבירסיו סילבה. ירדן קרישטול, השוער הצעיר שהגיע במהלך הפגרה מהפועל עכו, יתפוס את מקומו של יואב ג'רפי.

 

קפטן הקבוצה, טום בן זקן, הוסיף: "אנינו שמחים שמזרחי ורוני אוואט ממשיכים איתנו. עשינו מחנה אימונים טוב ועכשיו צריך ליישים את זה במשחקים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אנטואן קונט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים