שתף קטע נבחר

בני סכנין מעוניינת במוחמד עוואד

בקבוצה מבינים שהברזילאי לוקה לא יישאר בסופו של דבר ומחפשים כבר אלטרנטיבות כאשר חלוץ מכבי חיפה מועמד. קנדיל החלים מפציעה וחזר לאימונים

בבני סכנין החלו בהכנות לקראת משחק הליגה הראשון לעונת המשחקים מול הפועל עכו (א', 19:00) תחת הדרכתו של המאמן הנכנס, פליקס נעים שעבורו זאת תהיה הופעת בכורה על הקווים לצידם של עוזריו אלדד שביט ואיימן חלאיילה.

 

בסכנין ממשיכים במקביל לנסות להתחזק כשמי שנמצא על הפרק הוא חלוץ מכבי חיפה מוחמד עוואד אותו תנסה להביא בהשאלה מהירוקים. מנגד קיימת אי ודאות לגבי עתידו של הברזילאי לוקה אותו הביא המאמן המפוטר, ז'אירו סבירסקי. בשבוע שעבר השחקן ביקש לעזוב את המועדון אך נענה בשלילה למרות השיחה שקיים איתו המאמן נעים ולמרות שבהנהלה מבינים כבר כי למרות החוזה שהוא מחזיק יהיה קשה להשאירו: "שחקן שלא רוצה להיות פה קשה להאמין שנוכל להפיק ממנו הרבה".

 

מוחמד עוואד  (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
מוחמד עוואד (צילום: ראובן כהן)
 

 

לוקה מתאמן בצידי המגרש ואף לא שותף בשני המשחקים במסגרת גביע הטוטו האחרונים. בשורות טובות מגיעות מכיוונו של השוער מחמוד קנדיל שהחלים מהפציעה וצפוי להיכלל בסגל בשבת כאשר מי שעבד עד עכשיו בין הקורות, מתן עמבר זוכה לשבחים על יכולתו וקליטתו במועדון. גם עלא אבו סאלח שחזר העונה לשורות המועדון החלים וצפוי לעבור עד סוף השבוע בבקרה התקציבית יחד עם עידן שמש.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
מוחמד עוואד
צילום: זהר שחר
מומלצים