שתף קטע נבחר

רשמית: ניק בלקמן חתם במכבי ת"א

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הצהובים שאלו לעונה אחת את החלוץ היהודי אנגלי של דרבי קאונטי (27). בלקמן אמר: "גאה בשורשים שלי ומתרגש להגיע לישראל". קרויף: "ניסינו להחתים אותו במשך שלוש שנים ואני שמח שהצלחנו לעשות זאת"

 

במכבי תל אביב העריכו כי העלייה הצפויה לשלב הבתים של הליגה האירופית, שמשמעותה הכנסה של כ-15 מיליון שקל, תוביל לחיזוק הקבוצה, וכך אכן קרה. החלוץ היהודי-אנגלי של דרבי קאונטי, ניק בלקמן (27), חתם היום (ו') והושאל לעונה אחת, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט

 


 

בלקמן אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "אני יודע שזה מועדון עם היסטוריה גדולה, שחקנים נהדרים ומאמן מצוין. הייתי בקשר עם ג'ורדי קרויף ב-3-4 השנים האחרונות ואני כבר מצפה לעבוד איתו. אני יודע שאני מגיע כשחקן ישראלי, אני גאה מאוד בשורשים שלי ואני מאוד מתרגש להגיע לארץ".

 

בלקמן. שחקן חדש בצהוב (צילום: מכבי תל אביב) (צילום: מכבי תל אביב)
בלקמן. שחקן חדש בצהוב(צילום: מכבי תל אביב)

 

קרויף הוסיף: "בלקמן הוא שחקן שניסינו להחתים במשך תקופה של למעלה משלוש שנים, ואנחנו שמחים שהצלחנו לעשות זאת. הוא מעניק לנו כמה אופציות במגוון תפקידים בהתקפה כשחקן מהיר, חזק ובעל בעיטה טובה. כולנו בטוחים כי הוא יתרום לחיזוקה של מכבי ת"א ויהיה שחקן שיגרום לאוהדים ליהנות ממנו".

  

בלקמן החל את קריירת המשחק שלו במחלקת הנוער של מאקלספילד טאון, לפני שהצטרף לבלקבורן ב-2009 והושאל לבלקפול, אולדהאם את'לטיק, מאת'רוול ואברדין. 11 שערים ב-28 הופעות במדי שפילד יונייטד הובילו למעבר לרדינג במדיה כבש 18 שערים ב-103 הופעות בין 2013-2016 לפני שהצטרף לדרבי קאונטי.

  

בדרך לקריית שלום. עטר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בדרך לקריית שלום. עטר(צילום: אורן אהרוני)

שחקני מכבי ת"א חוגגים באוסטריה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שחקני מכבי ת"א חוגגים באוסטריה(צילום: רויטרס)

 

בנוסף, הצהובים יאיצו את המגעים עם מכבי חיפה, אליה כבר הועברו טיוטות חוזה, במטרה לצרף מיד את אלירן עטר, שלא יוכל לשחק בכל מקרה בגומלין מול אלטאך האוסטרית ביום חמישי בנתניה.

 

ההערכה היא כי עטר, שסיכם את תנאיו במועדון למעט סעיף לא מהותי של בונוס בליגה האירופית, יעבור למכבי ת"א לכל המאוחר אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה בליגת העל (א', 21:00). 

 

במכבי מודעים ליכולת הפושרת עד כה, אבל מצד שני פרגנו להכנה הטקטית של קרויף, כשסגנית האלופה ניצחה בפעם השביעית ברציפות באירופה והיא כמעט לא סופגת העונה. "אנחנו בינתיים קבוצה פחות כשרונית מאשר בשנה שעברה, אבל יותר חזקה מנטאלית וטקטית", אמר אחד השחקנים.

 

ניק בלקמן. "מתרגש להגיע לישראל" (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
ניק בלקמן. "מתרגש להגיע לישראל"(צילום: גטי אימג'ס)

 

שער ששווה 15 מיליון שקל? קיארטנסון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שער ששווה 15 מיליון שקל? קיארטנסון(צילום: רויטרס)

 

ההולנדי לא שכח להתייחס לפיגוע הטרור בברצלונה וצייץ: "אין מילים, הרבה דמעות. אני עצוב בעקבות התקפת הטרור על ברצלונה, עיר מאוד מיוחדת עבורי. תנחומיי לכל משפחות הקורבנות".

.

קרויף עצמו סיכם את ה-0:1 החשוב על אלטאך: "ידענו שהם קבוצה טובה מאוד. גם נגד זלצבורג הם שיחקו טוב ולא היה להם מזל. היה לנו קשה, הם היו אינטנסיביים, לחצו אותנו למשחק הגנתי יותר, אבל בימים כאלה, כשיש לך הזדמנות, אתה צריך לכבוש. לא היינו דומיננטיים כמו שאנחנו רגילים וכמו שאנחנו יודעים".

 

על הרקורד של מכבי ת"א באירופה, הוסיף קרויף: "היו לנו כמה משחקים קשים באירופה עד כה ואנחנו יודעים איך להילחם. אנחנו רוצים גם לשחק כדורגל, ומגיעה לאלטאך מחמאה גדולה על איך שנראתה. בשבוע הבא זה יהיה שונה. אולי גם החום ישפיע ואני מקווה שיהיה לנו יתרון ונוכל להשלים את העבודה".

 

הבלם טל בן-חיים סיכם את הניצחון: "כולם נתנו את הלב. כל השחקנים משתתפים במשחק ההגנה וזה מביא תוצאות. מבחינתנו זו רק המחצית הראשונה. עכשיו צריך להחליף דיסקט ולהתכונן לליגה".

 

 


פורסם לראשונה 18/08/2017 06:28

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
ניק בלקמן
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים