שתף קטע נבחר

ג'ורדי קרויף: "הראינו אופי"

מאמן מכבי ת"א החמיא לשחקנים אחרי התיקו מול אלטאך שהעלה את הצהובים לשלב הבתים: "היה לנו רגע קשה, אבל הצלחנו לצאת מזה". ייני: "מקווה שאלירן עטר יגיע, אני מאוד אוהב אותו"

 

ג'ורדי קרויף ומכבי תל אביב עלו בקושי לשלב הבתים אחרי 2:2 ביתי ומותח מול אלטאך, שנתן להם 2:3 בסיכום שני המשחקים בסופו של דבר. הצהובים היו קרובים להדחה, אבל שער של שרן ייני (74) החזיר להם את הצבע ללחיים.

 

"מגיע לשחקנים כל הכבוד", אמר המאמן ג'ורדי קרויף. "היה לנו רגע קשה, אבל הצלחנו לצאת מזה בזכות הסגל שלנו. מגיעה להם מילה טובה, הקבוצה הראיתה אופי אחרי שהיינו בפיגור. בזכות ההגנה, עלינו לשלב הבתים, לא ספגנו שישה משחקים בשלב המוקדם, לפעמים טועים ואין מה לעשות". 

 

מכבי חוגגת  (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מכבי חוגגת (צילום: עוז מועלם)

קרויף בסיום. היה קשה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קרויף בסיום. היה קשה(צילום: עוז מועלם)

מקלארן. פעם ראשונה בטרנינג של מכבי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מקלארן. פעם ראשונה בטרנינג של מכבי(צילום: עוז מועלם)

 

"צריך לזכור שליגת העל כמובן בעדיפות עליונה, אחרי שנתיים קשות רוצים לזכות באליפות", הוסיף ההולנדי. על העבודה עם סטיב מקלארן, אמר: "הוא ואני עובדים בשיתוף פעולה מלא. העבודה שלי איתו טובה מאוד. למועדון ברור מאוד מה אנחנו עושים ביחד, זה מה שחשוב".

 

הקפטן שרן ייני אמר: "אנחנו עובדים מאוד קשה, מנסים להקשות על היריבות שלנו. בדקות האחרונות כמעט ספגנו שוב, אבל היינו ווינרים אמיתיים. אני מאמין בקבוצה שלנו, יש לנו סגל טוב. אני יודע לשחק כקשר אחורי". על סאגת אלירן עטר: "אני מקווה שאלירן עטר יבוא לפה, אני מאוד אוהב אותו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים