שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "אשקלון קבוצה מסוכנת בבית"

מאמן בני יהודה חושש משאננות לקראת משחק החוץ מול הפועל אשקלון (ש', 18:30) במחזור השני בליגת העל. כניסה חינם לנשים וילדים עד גיל 10

בני יהודה תצא מחר (שבת, 18:30) למשחק מול הפועל אשקלון במומנטום נהדר אחרי הניצחון 0:2 על מכבי חיפה ביום שני. בקבוצה מקווים לצאת לפגרת הנבחרות במאזן מושלם, אבל במועדון מבהירים שהמשימה לא תהיה פשוטה.

 

לאורך כל השבוע העביר המאמן יוסי אבוקסיס מסרים לשחקנים על החשיבות של המשחק הקרוב. הוא אמר להם בין היתר: "אשקלון קבוצה מסוכנת בבית וצריך לתת 100 אחוז מולה". על פי האימון המסכם נראה שאבוקסיס יפתח באותו הרכב ששיחק נגד מכבי חיפה, וזה אומר במערך של שלושה בלמים.

 

אבוקסיס. חושש (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אבוקסיס. חושש(צילום: אורן אהרוני)

 

הקבוצה נפרדה אתמול מהקשר הקמרוני גאל אונדואה וממשיכה לנסות ולמצוא שחקני חיזוק. התאריך האחרון להחתמת שחקנים חדשים הוא 5 בספטמבר.

  

נעים: "בני יהודה מדהימה"

מנגד, יובל נעים מאמן הפועל אשקלון אמר: "אני חושב שהמחצית הראשונה שלנו מול הפועל חיפה בשבוע שעבר הייתה הכי טובה מאז שהגעתי לאשקלון. בני יהודה עושה תוצאות מדהימות, גם באירופה, למרות שהם לא המשיכו. היא קבוצה שכל השחקנים שלה יודעים לצאת מהגנה להתקפה, אבל למדנו אותה בצורה טובה ואני מקווה שהשחקנים יידעו איך ליישם את זה".

 

נעים. מחמיא לבני יהודה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
נעים. מחמיא לבני יהודה(צילום: עוז מועלם)
 

 

בפן המקצועי, למרות היכולת המאכזבת של דלה איינוגבה בשבוע שעבר, הניגרי ימשיך לקבל את חולצת ההרכב. גם בשאר ההרכב לא צפויים שינויים, כאשר טל איילה, רודי חדד וג'וסיפ איבאנצ'יץ' יפתחו.

 

אוהדי הקבוצה השמיעו לא מעט טענות על הקדמת שעת המשחק, שיחל לפני צאת השבת. בעקבות כך החליטה הנהלת אשקלון לאפשר כניסה חופשית לילדים עד גיל 10 ולנשים.

 

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה; עוז ראלי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', אלעד גבאי; רודי חדד, מושיקו לוגסי, מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', טל איילה; ג'וסיפ איבאנצ'יץ'.

 

בני יהודה: אמיליוס זובאס; מאור קנדיל, איציק עזוז, פז בן ארי, אעיד חבשי, בן תורג'מן; סתיו פיניש, רועי גורדנה; אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ולסקיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
יוסי אבוקסיס
צילום: יאיר שגיא
מומלצים