שתף קטע נבחר

הכל הולך קשה: 1:2 למכבי ת"א על עירוני ק"ש

הצהובים השיגו ניצחון ראשון בליגה, אבל רק בנס לא שמטו יתרון של שני שערים. עומר אצילי כבש צמד במחצית הראשונה (20, 41), האסלביינק צימק (61) ושלומי אזולאי החמיץ מול שער ריק. קרויף: "הפגרה באה כמו מים במדבר"

 

מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) את ניצחון הליגה הראשון שלה לעונת 2017/18. הקבוצה של ג'ורדי קרויף גברה 1:2 על עירוני קריית שמונה במשחק שנערך באצטדיון בעכו.

 


לטבלת ליגת העל

 

הצהובים הגיעו אחרי העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית, אבל כשהתבוסה 3:0 לבית"ר ירושלים במחזור הפתיחה יושבת היטב בראש. עומר אצילי, שסופסל מול אלטאך, חזר להרכב וכבש את שני השערים עוד לפני הירידה להפסקה.

 

אצילי עם צמד, ייני עם קרחת (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אצילי עם צמד, ייני עם קרחת(צילום: זהר שחר)

שמחה צהובה (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
שמחה צהובה(צילום: זהר שחר)

חגיגה בשני צידי המגרש (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
חגיגה בשני צידי המגרש(צילום: זהר שחר)

 

השער הראשון של אצילי הגיע אחרי מסירה יפה של אופיר דודזאדה, והקשר הקפיץ מעל איתמר ניצן (20). בדקה ה-41, ראיקוביץ' קלט כדור קרן והוציא מתפרצת, בסיומה מיכה מסר לאצילי שגילגל לרשת חשופה.

 

קריית שמונה חזרה לעניינים במחצית השנייה. נייג'ל האסלביינק צימק בנגיחה אחרי פעולת הכנה של עידו דוידוב (61). עשר דקות לסיום הגיעה ה-החמצה של המשחק. שלומי אזולאי כבר עבר את פרדראג ראיקוביץ', אבל מחמישה מטרים הוא הצליח לבעוט החוצה. בסופו של דבר חיים סילבס יוצא בידיים ריקות מהמשחק, ולקבוצתו יש נקודה אחת אחרי שני מחזורים.


קרויף. שלוש נקודות חשובות (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
קרויף. שלוש נקודות חשובות(צילום: זהר שחר)

 

קרויף: "יש עייפות מנטאלית ופיזית"

עומר אצילי אמר אחרי הצמד: "הורדנו את הרגל מהגז וזה משהו שלא צריך לקרות. שלוש נקודות - זה מה שחשוב. הפגרה באה בזמן טוב. היו לנו הרבה משחקים. עשינו צעד אחד באירופה ואני מקווה שבמשחק הבא ניראה הרבה יותר טוב". על העובדה שלא זומן למשחקי הנבחרת מול מקדוניה ואיטליה: "אלישע לוי יודע את העבודה שלו, ואני מקווה להיות חלק בפעם הבאה".

 

ג'ורדי קרויף סיכם את המשחק: "אני מרוצה מהמחצית הראשונה. שיחקנו טוב וניצלנו את המצבים שהיו לנו. אנחנו צריכים לדעת לשחק ביתרון טוב יותר. אני לא מרוצה מהמחצית השנייה. סבלנו אחרי שהם צימקו. הרגישו את העייפות אבל לא אשתמש בזה כתירוץ. היינו צריכים להכניס שחקנים רעננים יותר".

 

לגבי הפגרה שבפתח, אמר קרויף: "כמו מים במדבר. השחקנים צריכים את זה. גם מבחינה מנטאלית וגם מבחינה פיזית, היה לנו קשה מאוד לאחרונה. בסך הכל, מתחילת העונה, מלבד המשחק נגד בית"ר, השגנו את המטרות. עכשיו יהיה לנו זמן לעבוד על עוד דברים".

 

סילבס. עדיין בלי ניצחון (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
סילבס. עדיין בלי ניצחון(צילום: זהר שחר)

 

על הופעת הבכורה של ניק בלקמן: "תכננו שישחק 60 דקות ובסוף הוא שיחק 90. הוא מהיר, עם טכניקה, והוא תמיד איום על השער. אנחנו עושים מאמצים לצרף עוד שחקנים".

 

מאמן קריית שמונה, חיים סילבס: "אני מרגיש לא טוב עם זה שהפסדנו במשחק. ממש כואב לי על שני השערים שקיבלנו, נאיביים מאוד. זה הכניס אותנו לבור שהתקשינו לצאת ממנו. אני לא יוצא מעודד".

 

על ההחמצה של אזולאי, אמר סילבס: "מנסים לעודד את השחקן, ואחר כך מרגישים עם זה לא טוב. אנחנו לא שקטים ולא רגועים. יש לי קבוצה טובה ושחקנים טובים, ונהיה טובים. במחצית השנייה היינו יותר מסוכנים, אבל זה לא הספיק. אני לא חושב שהכל קשור למערכים או חילופים".

 

שפונגין וטיירה נאבקים (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
שפונגין וטיירה נאבקים(צילום: זהר שחר)

 (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
(צילום: זהר שחר)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
שחקני מכבי ת"א
צילום: זהר שחר
מומלצים