שתף קטע נבחר

"תפסנו את מכבי ת"א לא מוכנה, זה מרגיז"

אכזבה במכבי נתניה לאחר ההפסד 3:2 בו הוליכה הקבוצה פעמיים. ניקו אולסק: "היינו מרושלים, חבל שהורדנו מהגז במחצית השנייה". במועדון מקווים שערן לוי, אביב אברהם ובן צעירי יהיו כשירים למשחק באשדוד

"ברור שאנחנו מאוכזבים, הרגשנו ממש טוב כי חשבנו שנוכל להוציא שלוש נקודות ממכבי תל אביב". כך אמר קשר מכבי נתניה, ניקו אולסק, שחש מתוסכל בתום המשחק בו הוליכה קבוצתו פעמיים מול מכבי תל אביב בטרם נוצחה 3:2.

 

 

ערן לוי, שלא שיחק בגלל פציעה, עבר בין השחקנים ועודד אותם. גם אביב אברהם החולה ובן צעירי, שסבל מכאבים בשרירי הבטן, נעדרו. בנתניה מקווים שהם יהיו כשירים למשחק הליגה הקרוב בחוץ מול מ.ס אשדוד. לוי אמור לעבור בדיקות וצילומים כדי לאבחן במדוייק את חומרת הפציעה.

 

ההרגשה בחדר ההלבשה הייתה מעורבת. מצד אחד שררה שביעות רצון רבה מהמחצית הראשונה, ומצד שני אכזבה וכעס מהשנייה. אנשי המועדון אמרו: "תפסנו את מכבי תל אביב לא מוכנה במחצית הראשונה. היינו צריכים להבקיע עוד שער או שניים ואז אולי היה הכל אחרת".

 

אלחסן קייטה ועדן שרם (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלחסן קייטה ועדן שרם(צילום: ראובן שוורץ)

 

אולסק הוסיף: "לא היינו בהרכב מלא, אבל כולם נלחמו ועשו את העבודה. זה מרגיז, כי שיחקנו טוב מאוד. רצנו לא פחות ממכבי תל אביב, לא היו להם יותר הזדמנויות מאשר לנו. אבל הבעיה הייתה שהם כבשו שערים ברמה עולמית. היה משחק בין שתי קבוצות טובות מאוד. מכבי תל אביב פשוט הוציאה לפועל טוב יותר את הדברים".

 

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ' (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

אולסן נשאל מה היה חסר כדי לנצח ואמר :"היינו הפעם מעט מרושלים, איבדנו לא מעט כדורים ומול קבוצה כמו מכבי תל אביב זה היה מסוכן מאוד. איבדנו אנרגיה בתחילת המחצית

השנייה, הורדנו מעט מהגז וחבל".

 

על המטרות שנותרו העונה והסיכויים להגיע לפלייאוף אמר אולסק: "הגענו מהליגה השנייה, אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה ומסוגלים לנצח כל קבוצה בליגה".

 

בנתניה מרוצים מאוד מהשתלבותו של אלחסן קייטה, שכבש שער בכורה: "הוא נכנס מהר לעניינים והתחבר נהדר. נתניה עוד תיהנה ממנו". במועדון שיבחו את הקהל שנשאר בסיום להודות לשחקנים למרות ההפסד: "יש לנו קהל אדיר. למרות ההפסד, נעשה עונה טובה יחד איתו" .

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נתניה מול מכבי ת"א
צילום: עוז מועלם
מומלצים