שתף קטע נבחר

בני סכנין: מתחזים פתחו דף פייסבוק פיקטיבי

בקבוצה יפנו למשטרה אחרי שהופתעו לגלות באתר פיברוק של עמוד המועדון הרשמי ובו נומה, האוהד המפורסם של בית"ר ירושלים, על רקע של דגל פלסטין ביציע. "נערב את גורמי האכיפה ונטפל בזה ברצינות"

בבני סכנין מתכוונים לפנות למשטרה בעקבות דף פייסבוק פיקטיבי שקרוי על שם המועדון ואחריו עוקבים מעל 1800 אנשים. ראשי הקבוצה הופתעו לגלות את העמוד עם הסמל רשמי של המועדון כשבתמונת הרקע המפוברקת מככב נומה, אוהדה של בית"ר ירושלים, ומאחוריו דגל פלסטין ביציע.

 

נוסף על כך, בתוכן הדף נמצאים תכנים "לא ראויים" לטענת אנשי סכנין. בסכנין הגיבו הבוקר (שני) ואמרו ל-ynet: "דף הפייסבוק אינו שייך לבני סכנין וגם התכנים שבתוכו אינם תואמים את ערכי הספורט שלנו. אנחנו נפנה למי שצריך כדי לבדוק את הערך החוקתי של הנושא. נטפל בזה בשיא הרצינות ונערב כמובן את גורמי האכיפה שיטפלו בעניין ונמצא מי אחראי לניסיון ההתחזות הזה, שלא בטוח שמגיע מכיוון אוהדי סכנין בכלל אלא מכיוון אחר".

 

אוהדי בני סכנין  (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אוהדי בני סכנין (צילום: זהר שחר)

עמוד הפייסבוק המפוברק עם נומה במרכז (צילום מסך) (צילום מסך)
עמוד הפייסבוק המפוברק עם נומה במרכז(צילום מסך)

 

בנושא אחר, מכת הפציעות בבני סכנין לא פוסקת ומי ששוב חזר לרשימת הפצועים בסגל של המאמן פליקס נעים הוא מוחמד כליבאת. הקשר, שחזר להרכב במשחק ביום שבת מול מכבי נתניה (0:0) ונפצע במהלכו, עבר אתמול (א') בדיקות לאחריהן התברר כי הוא סובל מקרע חלקי במפשעה, פציעה חוזרת ממנה סבל בעבר. כליבאת צפוי לשוב לשחק רק לאחר הפגרה בעוד כחודש.

 

כליבאת המאוכזב אמר ל-ynet: "זה פשוט חוסר מזל. מזל שיש פגרה שתיתן לי זמן להתאושש בלי להפסיד הרבה. אנחנו סובלים מהרבה פציעות מתחילת העונה ואני מקווה שנתגבר על זה. אני מבחינתי אעשה הכל על מנת לשוב מהר".

 

הבלם הספרדי אברהם פאס שנפצע ברגלו עדיין נמצא בספק למשחק החוץ באצטדיון סמי עופר מול מכבי חיפה ביום ראשון כשברשימת הפצועים נמצאים כבר זמן רב גם עידן שמש ועטאא ג'אבר. שחקני הקבוצה קיבלו יומיים חופש ויחלו את ההכנות למשחק מול הירוקים מחיפה ביום רביעי .

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מוחמד אבו יונס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים