שתף קטע נבחר

שוינפלד: "קיארטנסון יחזור להבקיע"

חלוץ מכבי תל אביב פרגן לחברו לקבוצה באירוע 'חינוך לפסגות', שנערך בבית ספר דיזינגוף בקריית שלום. הצהובים יערכו טקס לזכרו של אליעזר שפיגל לפני המפגש מול אשדוד בשבת (16:00)

שחקן מכבי תל אביב, ארון שוינפלד, עמד בראש משלחת בת מספר שחקנים שהגיעו הערב (חמישי) להשתתף בפרויקט 'חינוך לפסגות' בבית ספר דיזנגוף בקרית שלום.

 

שוינפלד שכבש את אחד השערים במשחק שהעלה את הקבוצה לגמר גביע הטוטו נגד קריית שמונה, אמר בין השאר: "אני מקווה שחזרנו למסלול. היו לנו לא מעט בעיות של פציעות וחוסר מזל. יש לנו הרבה משחקים במספר קטן של ימים, אבל יש לנו רוטציה ואני מקווה שנוכיח יכולות טובות כבר בשבת נגד מ.ס אשדוד". לגבי חברו לקבוצה, וידאר קיארטנסון, אמר שוינפלד: "הוא שחקן נהדר ואי אפשר לערער על היכולת שלו. הוא עוד יחזור להבקיע".

 

שוינפלד. מאמן בקיארטנסון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שוינפלד. מאמן בקיארטנסון(צילום: אורן אהרוני)

 

חנה דורסמן, מנכ"לית עמותת חינוך לפסגות: "אנו בעמותה מודים למועדון הכדורגל מכבי תל אביב על השותפות המעודדת את החניכים והחניכות להישגים ולמצוינות, כפי שהיא משתקפת ברוח מועדון הכדורגל. השותפות מהווה עבור חניכי וחניכות העמותה מודל לערכים של ספורטיביות, עבודת צוות ויצירת חברה משותפת ושווה".

 

לפני המשחק בשבת (16:00) מול מ.ס אשדוד ייערך טקס חגיגי בו יוענק עיטור לקפטן ומאמן העבר, ניסים בכר, שזכה כשחקן וכמאמן באליפות בגביעים. כמו כן, יערך טקס לזכרו של אליעזר שפיגל שהלך לעולמו השבוע.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ארון שוינפלד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים