שתף קטע נבחר

בית"ר: יוסי בניון סירב לקבל את סרט הקפטן

איתי שכטר, שהוחלף בדקה ה-88, העביר את הסרט לשחקן הוותיק במהלך המשחק מול הפועל עכו (1:3), אבל בניון העביר אותו לקלאודמיר פריירה: "זה לא מה שציפיתי מבחינת דקות משחק", אמר אחרי המשחק. הקהל קילל את בן זקן וקרא לו להתפטר. המאמן: "כל ההחלטות שלי הן מקצועיות"

למרות הניצחון 1:3 על הפועל עכו , עדיין סוער בבית"ר ירושלים . האוהדים קיללו את המאמן בני בן זקן במהלך המחצית השנייה וקראו לו להתפטר, גם בשל היכולת החלשה וגם בשל שילובו המאוחר של יוסי בניון (בדקה ה-79).

 

לטבלת ליגת העל

 

בניון עצמו סירב לקבל את סרט הקפטן. איתי שכטר הוחלף בדקה ה-88 והעביר את הסרט לשחקן הוותיק, אך בניון לא רצה לענוד את הסרט ומסר אותו לקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה.

 

העדיף למסור את סרט הקפטן לפריירה. בניון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
העדיף למסור את סרט הקפטן לפריירה. בניון(צילום: עוז מועלם)

 

"הקהל נותן לי הרבה אהבה ומעריך אותי, אני רוצה להחזיר להם", אמר בניון בסוף המשחק, "הייתי בסיטואציות יותר קשות בקריירה, זה לא מה שציפיתי מבחינת דקות משחק. אני צריך להוכיח את עצמי, כשאגיע הזמן אחליט מה לעשות. כל עוד אני פה - אני אעשה הכל בשביל המועדון. נראה מה יהיה".

 

בן זקן אמר לאחר המשחק: "אני אוהב את יוסי בניון ואוהב את הקהל, כל ההחלטות שלי הן מקצועיות. אני מקבל את ההחלטות הכי טובות עבור הקבוצה. עלינו למקום הראשון וזה מה שחשוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי בניון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים