שתף קטע נבחר

סוכם: בני בן זקן יישאר המאמן, ישתף יותר את הצוות המקצועי

אלי אוחנה זימן לשיחה את הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים ודרש מהמאמן לשתף פעולה עם שאר חברי הצוות בהחלטות, אחרת יפוטר. מהמועדון נמסר: "כולם יוצאים לדרך חדשה ומשותפת". הפסד באשדוד עשוי להוביל לפיטורי בן זקן. קנס של 10 אלף שקל לבית"ר בבית הדין

בני בן זקן נשאר מאמן בית"ר ירושלים, לאחר שהוסכם שישתף פעולה יותר עם שאר חברי הצוות המקצועי בקבוצה. אלי אוחנה זימן היום (רביעי) את הצוות המקצועי של בית"ר לשיחה דחופה במתחם האימונים בבית וגן. הרקע - בין בני בן זקן לשאר הצוות שרר נתק מוחלט. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, מחזיק זכויות הניהול הציב אולטימטום בפני המאמן: שתף פעולה באופן מלא עם שאר הצוות המקצועי, או שתפוטר.

 

לפי הודעת המועדון, בשיחה הובהר לכולם כי המתיחות הקיימת לא יכולה להימשך וכי על הצוות לשתף פעולה באופן מלא לטובת הצלחת הקבוצה. "כל אחד מהנוכחים הביע את אשר על לבו והעניינים לובנו, ומבחינת המועדון יוצאים כולם לדרך חדשה ומשותפת", נמסר בהודעה. עם זאת, הפסד לאשדוד עשוי להוביל לפיטורי המאמן.

 

בני בן זקן. נשאר בתפקיד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בני בן זקן. נשאר בתפקיד(צילום: אורן אהרוני)
 

 

בן זקן החליט לאחרונה למדר את הצוות המקצועי שעובד איתו מהחלטותיו, כולל את עוזרו גיל לבנדה, ולא לשתף איתם פעולה. כך למשל במשחק האחרון מכבי תל אביב לבנדה ואנשים נוספים על הספסל המליצו לבן זקן שלא להוציא את ז'אורז'יניו בדקה השישים, אולם הוא החליט שוב לא להקשיב להם.

 

בבית"ר זעמו על כך שבן זקן שמע את קריאות הקהל להכניס את יוסי בניון ועשה זאת מיד, ואוחנה ביקר אותו. מתיחות הורגשה גם בין ראשי המועדון למאמן, עד כדי קרע של ממש בשל אי אמון. בין היתר, בימים שלפני המשחק מול מכבי ת"א דובר על משחק לחץ. בן זקן הסכים, אלא שהורה לשחקנים לעשות בדיוק את ההפך: משחק נסוג ויציאה למתפרצות.

 

יצא בזול. קונט (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יצא בזול. קונט(צילום: אורן אהרוני)

 

אנטואן קונט עמד היום לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון בעקבות

עבירת המשמעת אותה עבר לפני כחודש (טיסה לצרפת). בבית"ר החליטו להסתפק בקנס על תנאי ומסרו: "חשוב לנו שהשחקן ירגיש טוב ויידע כי מבינים את מצוקותיו האישיות. עם זאת, הובהר לו כי לא תינתן אפשרות להישנות העבירה. אנו מניחים את העניין מאחורינו ומתרכזים במשימות המקצועיות של המועדון, בהן לקונט יש חלק חשוב".

 

ובעניין אחר: בית"ר ירושלים ספגה קנס של 10 אלף שקל בשל השלכת חפצים של קהל אוהדיה במשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני האחרון.


פורסם לראשונה 20/12/2017 14:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
בני בן זקן
צילום: עוז מועלם
מומלצים