שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "לא בונה על חיזוק בינואר"

מאמן בני יהודה דיבר לקראת המשחק מול אשקלון בשבת (18:00): "נצטרך להרגיש את הקהל שלנו, נקווה שלא נאכזב אותו"

משחקי הבית הקרובים מול הפועל אשקלון (ש', 18:00) והפועל חיפה (שבוע לאחר מכן) יכולים למנף את בני יהודה חזק למעלה. בני יהודה השיגה 15 נקודות מתוך 18 אחרונות ותנסה להמשיך במומנטום הנהדר שלה.

 

לטבלת ליגת העל

 

וכשהקבוצה עם הסגל הקיים מצליחה כל כך, רק טבעי היה לשמוע את המאמן יוסי אבוקסיס מתייחס לנושא החיזוק ורומז: "אני לא בונה על ינואר. מי שבונה על ינואר מפספס את הקבוצה שלו. אני מתרכז באיך להשתפר כל הזמן. זה באמת נדיר להביא שחקנים שישנו את הקבוצה בינואר. גם בסכנין לא התלהבתי מהרעיון".

 

מחמיא ליובל נעים. אבוקסיס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מחמיא ליובל נעים. אבוקסיס(צילום: עוז מועלם)

 

אבוקסיס לא מסתכל יותר מדי קדימה, והתייחס רק למשחק הקרוב: "הפועל אשקלון קבוצה קשה וחזקה, עם הרבה שחקנים מסוכנים. נצטרך להיות במיטבנו גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית כדי לנצח אותה. אני חושב שזה מסוג המשחקים שהוא כיוון דרך בשבילנו להמשך העונה. בבית נצטרך להרגיש את הקהל שלנו ונקווה שלא נאכזב אותו".

 

אבוקסיס החמיא למאמן אשקלון: "יובל נעים הוכיח את עצמו בשנים האחרונות. מה שהוא עושה באשקלון זו באמת עבודה גדולה ומגיע לו ולצוות שלו את כל המחמאות. אבל זה משחק בין שתי קבוצות שיצטרכו לבוא ולהילחם. נקווה שידנו תהיה על העליונה".

 

אבוקסיס הסביר את ההצלחות במשחקים האחרונים: "זה בעקבות שינוי שעשינו בראש. שחקנים הבינו שצריך ללכת בדרך שלנו. כל שבוע אנחנו לומדים אחד את השני יותר. השחקנים החדשים אותי ואני אותם. יש שיפור גם במשחק ההתקפה. יש בבני יהודה שחקנים מוכשרים, וצריך להלביש על זה את כל המחוייבות. ברגע שמשלבים את שניהם, יש גם תוצאות. מבחינתנו רק התחלנו, ובשביל להגיע למשהו צריך להמשיך בדרך הזו וככה אנחנו מתכוונים לעשות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
יוסי אבוקסיס
צילום: זהר שחר
מומלצים