שתף קטע נבחר

"יש קללה על מכבי חיפה, כלום לא הולך"

הירוקים קיבלו בצורה קשה את הפציעה של מאור בוזגלו וההפסד 2:0 להפועל באר שבע: "אם לא ניצחנו במשחק בינוני מינוס שלהם המצב לא מעודד בכלל". הקשר יעבור היום בדיקת MRI, במועדון חוששים שגמר את העונה

אווירת נכאים במכבי חיפה . לא רק שהקבוצה הפסידה אתמול 2:0 להפועל באר שבע ומרוחקת 10 נקודות מהפלייאוף העליון, במועדון גם חוששים שמאור בוזגלו שנפצע גמר את העונה

 

 

הפנים של בוזגלו ואנשי מכבי חיפה אמרו את הכל בעת שהקשר ירד מהמגרש בבכי.  נכון לעכשיו נראה שהוא שוב קרע את הרצועה הצולבת ולא יחזור לשחק העונה. לאחר מכן לא פסקו הדמעות בחדר ההלבשה, אליו הגיעו גם הוריו של בוזגלו, יעקב וחני. כעת מקווים במועדון שהחששות יתבדו ושמדובר בקרע ברצועה הצידית או במיניסקוס, ולא בקרע ברצועה הצולבת. אם אכן כך יתברר, בוזגלו ייעדר חודשיים בלבד. אבחנה מדוייקת יותר צפויה רק לאחר שהשחקן יעבור היום בדיקת MRI.

 

מאור בוזגלו יורד מהמגרש (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
מאור בוזגלו יורד מהמגרש(צילום: הרצל יוסף)
 

התחושה בחיפה קשה מאוד מכיוון שבקבוצה בנו על בוזגלו לא רק לעונה הנוכחית, אלא לשנים הבאות. במועדון הכחישו טענות לפיהן הוא חזר למגרשים מוקדם מדי וטענו שאין קשר לפציעה

הקודמת שלו. 

 

שחקני מכבי חיפה התקשו לעכל את הפציעה של בוזגלו ואחד מהם אמר: "יש עלינו קללה, כלום לא הולך. היינו יותר טובים מבאר שבע ולא מספיק שהפסדנו, גם מאור נפצע. זה יום קשה לכולם. היינו עדיפים ברוב דקות המשחק ואם לא ניצחנו במשחק בינוני מינוס שלהם, אז המצב לא מעודד בכלל".

 

מכבי חיפה שוב הייתה אנמית בחלק הקדמי ולא כבשה. מהעבר השני, עומרי גלזר שוב טעה והיה אשם בשער השני, אך ממשיך לקבל קרדיט למרות חולשתו. ארנסט מאבוקה שוב איכזב ורחוק מלספק את הסחורה. גם הבלם אליסון דוס סנטוס, שכבש שער עצמי, איכזב. מוחמד עוואד ויונתן לוי שוב היו נקודות אור, אך עדיין חסרי ניסיון בכדי לשדרג את הירוקים.

 

הוריו של מאור בוזגלו, יעקב וחני (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הוריו של מאור בוזגלו, יעקב וחני(צילום: עוז מועלם)

 

במועדון הבינו שהקבוצה תשחק ככל הנראה בפלייאוף התחתון ומקווים להשיג ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים בקרב התחתית בשבת מול הפועל עכו, שהפכה לשק החבטות של הליגה. 

 

וובה בראון: "אני מקווה שלא קרה למאור מה שכולם חושבים"

שמחה גדולה בהפועל באר שבע בעקבות הניצחון 0:2 על מכבי חיפה באיצטדיון טוטו-טרנר. במועדון יודעים שהקבוצה לא הציגה יכולת גבוהה, אבל מרוצים מהשגת הנקודות ומכך ששמרו על שער נקי והגיעו למספר רב של מצבי הבקעה.

 

כל חוליית ההגנה הציגה יכולת גבוהה. ההימור של הצוות המקצועי לפתוח עם חמישה שחקני הגנה (וובה בראון, מתן אוחיון ולואי טאהא שיחקו כבלמים) הוכיח את עצמו. בראון, שבהמשך המשחק עבר לקישור, אמר: "אני רוצה לשחק, לא משנה באיזו עמדה. סבלתי מפציעות וזה לא תלוי בי, אלא זה סוג של מזל. אני מקווה מאוד שעכשיו אמשיך לשחק ואשמור על פורמה טובה". על פציעתו של מאור בוזגלו אמר בראון: "מאור חבר שלי ואני מקווה שמה שכולם חושבים זה לא מה שיקרה".

 

איסק קואנקה שוב לא נכלל בסגל והתחושה היא שבמועדון מנסים לגרום לו לעזוב. גם תומאש פקהארט לא שיחק ומעמדו מתערער.

 

שי מוגילבסקי השתתף בהכנת הידיעה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי חיפה מאוכזבת
צילום: עוז מועלם
מומלצים