שתף קטע נבחר

יעקב בוזגלו: "לאחל לשחקן ששוכב פצוע למות? ביזיון"

אביו של מאור זועם על אוהדי באר שבע: "הקריאות גרמו לי לבכות לא פחות מהפציעה" ומבטיח: "מאור עוד יככב במכבי חיפה"

 

 

"מה ששבר אותי היה לשמוע את רוב האצטדיון בבאר שבע קורא 'בוזגלו מת'. כולם צבועים, אומרים שזה קומץ, אבל בוא לא נעבוד על עצמנו. אותם אלפי אוהדים שמאור לקח מהתחתית עד לטופ של הכדורגל הישראלי מאחילים לו למות בעת שהוא שוכב פצוע על הדשא. איפה נשמע דבר כזה?".

 

יעקב בוזגלו לקח קשה את הבשורה על חומרת הפציעה שלו בנו ואף פרץ בבכי, אבל הוא גם לא נרגע מהתנהגותם של חלק מאוהדי הפועל באר שבע במשחק שלשום (ב'). "הם היו במדבר הספורטיבי בלעדיו. מועדון שנכשל עשרות שנים, שחקנים שלא רצו לבוא לשם בכלל, אז להתנהג ככה לשחקן שהיה הכוכב האמיתי שלהם בכל השנים האלה? ביזיון אחד גדול".

 

יעקב בוזגלו בטוטו-טרנר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יעקב בוזגלו בטוטו-טרנר(צילום: עוז מועלם)

 

מאור בוזגלו הפך לקונצנזוס ביממה האחרונה ואנשים רבים הביעו דאגה לשלומו. בני המשפחה נרגשים מאוד מהתמיכה שמגיעה מכל כיוון, אבל אבן גדולה יושבת על הלב של אבא יעקב. "אני לא כועס

 שקיללו אותו ושרקו לו בוז, זה לגיטימי במגרשי כדורגל. אלא שמאור יושב על הארץ, בוכה ופצוע ואלפים צועקים במקהלה. זה גרם לי לבכות לא פחות מהפציעה. זה חצה גבולות. המשפחה שלו בבית מרוסקת. איפה אהבת החינם?".

 

יעקב בוזגלו תיאר את הרגעים שראה מהיציע את בנו מדדה: "נכנסתי למערבולת פנימית. אמרתי לעצמי 'זה לא זה'. ואז בדקה העשרים, כשהוא ניסה להגביה כדור ובקושי עבר את השחקן, הבנתי שקורה משהו. כשהוא נשכב על הרצפה הכל נהיה לי שחור. ואז החלו הקריאות 'בוזגלו מת' ובכלל התפרקתי".

 

אתה מצטער על האמירה "תהיה קללת בוזגלו על הפועל באר שבע"?

"זה היה ברגע של אמוציות. בסיטואציה שבה עמדתי אי אפשר לשפוט אותי, אבל אני לא חוזר בי. יצא לי ספונטני ואני עומד מאחורי כל דבר. לא יצאתי נגד המועדון".

 

מה לגבי הטענה לפיה מאור חזר מוקדם מדי לשחק?

"הוא ממש לא חזר מוקדם מדי. יש צוותים רפואיים שאישרו את החזרה שלו. שיפסיקו כל אלה שחושבים שבמכבי חיפה לחצו עליו. מאור חזר כי הוא הרגיש שהוא מסוגל, והוא עוד יככב במכבי חיפה, מבטיח לך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יעקב בוזגלו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים