שתף קטע נבחר

סולם יעקב: 0:1 לבית"ר י-ם על מכבי פ"ת

הקבוצה של בני בן זקן השיגה ניצחון רביעי בחמישה משחקים ועלתה למקום השני. יעקב בריהון עלה כמחליף וכבש (69) אחרי שגיאה חמורה של השוער צחי גיגי. ז'אורז'יניו הורחק (89). איתי שכטר: "מאמין שאשאר בבית"ר ירושלים"

בית"ר ירושלים ממשיכה לרוץ. הקבוצה של בני בן זקן השיגה ניצחון רביעי בחמישה משחקים - 0:1 על מכבי פ"ת בבית, ועלתה למקום השני, לפחות עד המשחק של הפועל באר שבע מול אשקלון מחר (ראשון, 20:15).

 


 

המארחת לא הבריקה וניצחה בזכות שגיאה חמורה של צחי גיגי בצירוף חילוף מנצח של בן זקן: השוער שמט כדור רוחב של אנטואן קונט, ויעקב בריהון, שעלה כמחליף ארבע דקות קודם, כבש מקרוב (69).

 

בריהון (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בריהון(צילום: אוהד צויגנברג)

עוד ניצחון לבית"ר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
עוד ניצחון לבית"ר(צילום: אוהד צויגנברג)

בן זקן (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בן זקן(צילום: אוהד צויגנברג)

שלט מחאה נגד בן זקן (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
שלט מחאה נגד בן זקן(צילום: אוהד צויגנברג)

אבידור מול ורטה (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
אבידור מול ורטה(צילום: אוהד צויגנברג)
 

 

הקבוצה של שרון מימר (שכזכור התחיל את העונה בבית"ר ופוטר), הגיעה להרבה הזדמנויות, אך לא הפסיקה להחמיץ מול בוריס קליימן. ז'אורז'יניו נכנס כמחליף במחצית השנייה והספיק לקבל שני צהובים (השני בדקה ה-89), אבל גם ההרחקה שלו לא עזרה לכחולים. בית"ר אמנם ניצחה שוב, ובאופן כללי נראית טוב, אבל לקהל שלה זה לא מספיק. אלפי האוהדים שהגיעו לטדי צעקו לבני בן זקן להתפטר, כמו כל משחק בתקופה האחרונה. מנגד, מכבי פ"ת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון.

 

שכטר: "מאושר פה, רוצה להישאר"

קפטן בית"ר ירושלים, איתי שכטר, נשאל בסיום המשחק על עתידו והצהיר: "כבר אמרתי כמה פעמים שאני מאושר פה ורוצה להישאר בבית"ר ירושלים, אני מאמין שבקרוב אחתום על חוזה חדש".

 

מאמן בית"ר, בני בן זקן, אמר: "ניצחון חשוב מול קבוצה קשה. הוכחנו שיש לנו אופי במשחק הזה". על קריאות הקהל נגדו: "אני מאמין שאם הקהל יראה תוצאות ויראה שאנחנו נלחמים, הוא יתחבר אלי יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
בית"ר חוגגת
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים