שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: פרייזר עשוי לסכם בקרוב

הירוקים סימנו את מאמן ויטסה, שעל מועמדתו פורסם ב-ynet לפני חודשיים. בוזגלו טס להולנד בתקווה לקבל חוות דעת קצת יותר חיובית בנוגע לפציעתו בברך

מו אלאך ויעקב שחר סימנו לעצמם כמטרה למנות מאמן קבוע למכבי חיפה במהירות האפשרית. הנק פרייזר, מאמנה של ויטסה ההולנדית, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet לפני כחודשיים.

 

פרייזר שמסיים חוזה בויטסה בסיום העונה, נמצא בקשר רציף עם אלאך שמאוד רוצה לראות אותו מגיע מיידית לחיפה, וצפוי להיפגש עם ראשי ויטסה על מנת לסיים בצורה יפה את העסקתו.

 

פרייזר. בדרך לסמי עופר (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
פרייזר. בדרך לסמי עופר(צילום: gettyimages)

 

אלאך מקווה לעשות סוף לסאגת המאמן כמה שיותר מהר, וסוכנו של פרייזר אמור לנחות בארץ תוך 48 שעות על מנת לפתוח במו"מ מול הירוקים. הנושא הכספי לא אמור להוות מכשול שכן הירוקים שמעו על העלויות של המאמן.

 

בוזגלו להולנד

מאור בוזגלו המריא היום בצהריים להולנד לחוות דעת נוספת של בדיקת ה MRI שעבר. בוזגלו, שקיבל חוות דעת בה התבשר כי יכול להיות שלא יצטרך לעבור ניותח נוסף ברצועה, תולה תקוות רבות ומקווה לבשורות טובות.

 

בוזגלו. מחזיק אצבעות (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בוזגלו. מחזיק אצבעות(צילום: עוז מועלם)

 

לצד זה, מומחה לרפואת ספורט בארץ הבהיר לבוזגלו כי ככל הנראה יש לו קרע בשתל והערכה היא שהעונה הוא לא יוכל לשחק בלי קשר לתוצאות חוות הדעת בהולנד.

 

יעקב שחר העניק לשחקני הקבוצה רכבי הונדה שנת 2018, ובנוסף קיבלו השחקנים יומיים חופש מאימונים ורק ביום רביעי יחלו בהכנות למשחק הגביע מול הפועל ת"א. אוהדי הקבוצה זועמים ברשתות החברתיות על כל ההטבות שהשחקנים מקבלים, ומנגד לא מצליחים לספק את הסחורה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
האנק פרייזר
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים