שתף קטע נבחר

ברק בכר: "חזרנו להיות קבוצה עוצמתית"

למרות ה-1:1 הביתי עם הפועל חיפה, מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה בסיום: "הגענו ללא מעט מצבים מול קבוצה שכמעט לא סופגת". ניר קלינגר: "אנחנו כאן כדי להישאר"

למרות ה-1:1 הביתי של הפועל באר שבע עם הפועל חיפה הערב (ראשון), מאמן האלופה דווקא היה מרוצה ממה שראה על כר הדשא בטוטו טרנר.

 

לטבלת ליגת העל

 

"זה היה משחק טוב בין שתי קבוצות חזקות מאוד", אמר בכר בסיום, "להתאושש כמו שהתאששנו אחרי השער המוקדם זה לא פשוט. חזרנו להיות קבוצה חזקה ועוצמתית. הגענו ללא מעט מצבים מול קבוצה שכמעט לא סופגת. לחצנו והיינו אגרסיבים. תמיד אפשר לשפר עוד, אבל בסך הכל היה לנו משחק טוב נגד קבוצה טובה".

 

בכר. יצא מרוצה (צילום: אורן אהרוני)
בכר. יצא מרוצה(צילום: אורן אהרוני)

 

 ( ) ( )

 

"אנחנו בסך הכל במחצית הליגה", הוסיף המאמן, "נכון שזה נראה יותר צמוד הפעם, אבל כל קבוצה תהיה תלויה בעצמה. אם ניראה כמו שאנחנו צריכים להיראות - הדברים יהיו תלויים בנו. כל משחק הוא קשה, הליגה הזו קשה וצמודה".

 

קלינגר: "הכל פתוח"

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, אמר בסיום: "אם היו ספקות בנוגע להפועל חיפה, אני מקווה שהיום הם הוסרו סופית. בכל מגרש אנחנו מגיעים להרבה מצבים. זה שמכבי ת"א והפועל באר שבע מצהירות שהן צריכות לזכות באליפות זה בסדר ונורמלי. יש את בית"ר ירושלים ואותנו, שהשתחלנו למאבק הזה - הכל פתוח.

 

קלינגר. "התלכיד שלנו חזק מאוד" (צילום: אורן אהרוני)
קלינגר. "התלכיד שלנו חזק מאוד"(צילום: אורן אהרוני)

 

"התלכיד נראה דביק וחזק מאוד", הוסיף המאמן, "במשחק באצטדיון הכי קשה בליגה שיחקנו טוב. אנחנו פה - ואנחנו פה כדי להישאר. אתם צריכים לכבד את זה. כולנו יצאנו בתחושה שיש כדורגל בישראל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים