שתף קטע נבחר

בני יהודה סיימה ב-1:1 נגד רעננה

הכתומים לא הצליחו לנצח את הקבוצה של מנחם קורצקי במחזור ה-19 בליגת העל. אלמוג בוזגלו כבש אחרי ארבע דקות, שמעון אבוחצירה השווה

בני יהודה סיימה ב-1:1 מאכזב עם הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל אחרי שהובילו כבר בדקה הרביעית משער של אלמוג בוזגלו ונראה כי היא תשייט בקלות לניצחון. שמעון אבוחצירה חשב אחרת וחוץ מהשוויון שלו בפנדל (13), כמעט הוביל את הקבוצה של מנחם קורצקי להפתעה.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

השער של בוזגלו בפתיחה בישר על משחק רב שערים לצד אחד, כאשר דן מורי מסר כדור ארוך ומדויק לעבר החלוץ שהקפיץ באלגנטיות מעל גיירמו ויסקארה בהופעת הבכורה שלו ברעננה. חוסר תיאום? כנראה. השוער מבוליביה השתפר בהמשך ומנע כמה מצבים קורצים לכתומים.

 

דן מורי (משמאל) מול כרם ארשיד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דן מורי (משמאל) מול כרם ארשיד(צילום: ראובן שוורץ)

 

רעננה השיגה את השוויון מטעות גדולה של מאוויס צ'יבוטה, שלא עמד נכון ולא הצליח להימנע מנגיעה בידו ברחבה. לאלון יפת לא היה ספק. אבוחצירה הכניס את הפנדל פנימה וקבע את תוצאת המשחק - 1:1. לא רע עבור רעננה, אבל מתי היא כבר תשיג את ניצחון הבכורה של בבית? יוסי אבוקסיס יכול להיות מאוכזב מקבוצתו שתקפה במחצית השנייה, אך יכולת טובה של ויסקארה כאמור וחוסר ריכוז ברחבה חילקו את הנקודות בין שני הצדדים.

 

בני יהודה חוגגת (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בני יהודה חוגגת(צילום: ראובן שוורץ)

אבוחצירה מחזיר את רעננה למשחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אבוחצירה מחזיר את רעננה למשחק(צילום: ראובן שוורץ)

מנחם קורצקי  (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מנחם קורצקי (צילום: ראובן שוורץ)

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים