שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: עומר דמארי מועמד להפועל ב"ש

החלוץ לא שיחק בחודש האחרון, פתח פעמיים בלבד בהרכב הירוקים והאלופה מעוניינת לצרפו בהשאלה עם אופציה לרכישה. גם גילי ורמוט בדרך החוצה. אחרי ה-0:0 באשדוד: האוהדים קראו קריאות נגד רמי גרשון והצוות המקצועי

האם עומר דמארי בדרך להפועל באר שבע? האפשרות הזו קיימת לנוכח העובדה שהחלוץ פתח העונה פעמיים בלבד בהרכב של מכבי חיפה וכבש רק שני שערים.

 

 

דמארי לא זכה לשחק בחודש האחרון ונראה כי למרות השיחה שקיים עם המנהל המקצועי מו אלאך, הוא לא נכלל בתוכניות של הירוקים. החלוץ, שבסיום העונה יחזור לליפציג בגלל שמכבי חיפה לא מתכוונת לממש את האופציה לגביו, מחוזר על ידי הפועל באר שבע, המועניינת לצרף חלוץ ישראלי.

  

מכבי חיפה מאוכזבת (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
מכבי חיפה מאוכזבת(צילום: אבי רוקח)

מתייבש בחוץ. עומר דמארי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מתייבש בחוץ. עומר דמארי(צילום: עוז מועלם)
 

 

באר שבע מעוניינת לצרף את דמארי בהשאלה, עם אופצית רכישה בסיום העונה. נראה שמכבי חיפה מעוניינת לוותר על דמארי, אך לא לקבוצה שעשויה להוות יריבה בצמרת בעונה הבאה. בשל כך, החלטה בנושא תתקבל בקרוב במועדון.

  

דמארי עצמו לא מתכוון לבזבז זמן ויקיים שיחת הבהרה עם אלאך על מנת לקבל הבהרות לגבי עתידו. גם גילי ורמוט, שלא נכלל אמש בסגל בתיקו 0:0 עם מ.ס אשדוד ומחוזר ע"י הפועל ת"א והפועל חיפה, עשוי לעזוב בקרוב. עתידו עשוי להיות מוכרע לאחר שיחה שיקיים עם אלאך.

 

אוהדי מכבי חיפה מאבדים את הסבלנות (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
אוהדי מכבי חיפה מאבדים את הסבלנות(צילום: אבי רוקח)

 

ערב לא פשוט עבר על שחקני מכבי חיפה לאחר התיקו המאכזב. השחקנים, שספגו קללות קשות מעשרות אוהדים שהמתינו להם ביציאה מאיצטדיון הי"א, התקשו לעכל את הסיטואציה. רמי גרשון ספג ביקורת קשה כאשר האוהדים צעקו לעברו: "תוריד את סרט הקפטן, אלק קפטן".

 

שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק(צילום: אבי רוקח)

 

גם צמד המאמנים, רוב מאס ואיתי מרדכי, ספג ביקורת קשה מהאוהדים שצעקו לעברם: "אתם מורידים אותנו ליגה, תתעוררו". באוטובוס השחקנים, שיצא מתחומי האיצטדיון בליווי

משטרתי, שררה דממה. השחקנים היו מכונסים בעצמם ובקבוצה מבינים כי מדובר בנקודת שפל נוספת.

 

התיקו לא סיבך עוד יותר הקבוצה, אך היכולת הגרועה שלא מפסיקה מדאיגה מאוד את הצוות המקצועי והקהל. ביום רביעי תארח הקבוצה את מכבי ת"א בשמינית גמר גביע המדינה ובמועדון מבינים שהפסד עלול לסיים מבחינתם את העונה. בחיפה מתכוונים להשקיע הכל על מנת לעלות לרבע הגמר: "זה משחק שיכול להציל לנו את העונה העגומה. אנחנו מודעים לזה שבגביע אין מקום לתקן וננסה להמתיק את הטעם של העונה הזו עם הגביע. זה לא יהיה קל".

 

שלומי אזולאי, ששוב לא פתח בהרכב, נמצא בתמונה לקראת הגביע. גם מוחמד עוואד עשוי לפתוח. ארנסט מאבוקה, שמעמדו נפגע מאוד, צפוי לעזוב בסיום העונה, מאחר שאלאך לא מעריך את יכולתו המקצועית. המנהל המקצועי צפוי לקיים פגישה עם יעקב שחר כדי לקבל החלטה אם למנות מאמן או להמתין להאנק פרייזר עד שישוחרר מויטסה ארנהיים, דבר שיכול לקרות רק בסיום העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עומר דמארי
צילום: עוז מועלם
מומלצים