שתף קטע נבחר

טוויזר: "בעבר היינו במצב גרוע יותר ונשארנו בליגה"

מאמן הפועל עכו יצא מעודד מההפסד 1:0 להפועל באר שבע, ומאמין שלקבוצתו יש את הכלים כדי לשרוד: "הכל אפשרי". החלוץ דודו ביטון ייעדר שוב לתקופה ממשוכת, הפעם בגלל שבר בכף ידו

 אכזבה גדולה בהפועל עכו אחרי ההפסד 1:0 להפועל באר שבע. נכון שפערי הרמות ברורים, אבל אתמול זה לא הורגש על כר הדשא. הקבוצה של איציק טוויזר, במשחק טוב יחסית, עמדה מצוין על המגרש והחמיצה ממצבים נוחים, כולל אחד של בן אז'ובל בתוספת הזמן שכמעט חילק את הנקודות.

 

לטבלת ליגת העל

 

למרות ההפסד והמצב הגרוע בטבלה, מאמן הפועל עכו מסרב להרים ידיים: "בטח שאני מאמין שאנחנו יכולים להישאר בליגה. אני שנים במועדון שיקר לליבי, ובעבר היינו במינוס 11 נקודות והצלחנו להישאר. אני מאמין שהכול אפשרי".

 

טוויזר. "הכל אפשרי" (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
טוויזר. "הכל אפשרי"(צילום: אביהו שפירא)

 

לעומת טוויזר, שחקניו נראו מדוכדכים בסיום, ומי שניגש לעודד אותם בסיום היה אקס עכו, דודו גורש. שחקן במועדון אמר: "אם במשחק כזה אנחנו לא מצליחים לקחת נקודות - אנחנו לוזרים. זו הבעיה שלנו העונה, גם כשאנחנו טובים אנחנו יוצאים בלי כלום".

 

שמונה חודשים חיכה דודו ביטון לחזור לשחק כדורגל. אתמול זה קרה, כשנכנס כמחליף, אבל אחרי 12 דקות בלבד נפל על כף ידו ומירר בבכי. החלוץ נלקח לבית החולים, שם התברר כי סובל משבר שייאלץ אותו להיעדר שוב לתקופה ממושכת.

 

המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו זעם משני הפנדלים שנשרקו לטובת היריבה ומההחמצה של אזו'בל לקראת הסיום. גורם אחר במועדון התייחס: "עם כל הכבוד לשופטים, באר שבע לא זקוקה לעזרה, היא קבוצה מספיק טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
איציק טוויזר
צילום: אביהו שפירא
מומלצים