שתף קטע נבחר

מכבי נתניה: ערן לוי ייעדר מול מכבי פ"ת

הקשר החולה לא יעמוד לרשותו של סלובודן דראפיץ', שאמר: "אנחנו מקווים לחזור לראות את הקבוצה שכולם התלהבו ממנה, עבדנו על תיקון הטעויות"

בלם מכבי נתניה, ברנקו ורגוץ' החלים מפציעה וישוב להרכב של סלובודן דראפיץ' לקראת המשחק הערב (19:00) נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה. לעומת זאת הקשר ערן לוי חולה ולא יוכל לשחק. גם עלי מוחמד טרם החלים מפציעה ולא יהיה בסגל.

 

לטבלת ליגת העל

 

"זה משחק חשוב מאוד לקראת הפלייאוף העליון", אמר המאמן הנתנייתי, "עבדנו השבוע על תיקון הטעויות מהמשחקים הקודמים, בעיקר בהגנה. אנחנו מקווים שנחזור לראות את מכבי נתניה שכולם התלהבו ממנה".

 

ערן לוי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ערן לוי(צילום: עוז מועלם)

דראפיץ'. "מקווים לראות את נתניה שכולם התלהבו ממנה" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דראפיץ'. "מקווים לראות את נתניה שכולם התלהבו ממנה"(צילום: עוז מועלם)

 

דראפיץ' הוסיף: "לפנינו שלושה משחקים בשמונה ימים (מכבי פ"ת, מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים). נדע לחלק את העומס בין השחקנים כדי שנגיע כמה שיותר רעננים לכל משחק. נלמד לעומק כל יריבה".

 

על המשחק הערב אמר המאמן: "מכבי פ"ת קבוצה איכותית ומאומנת שהצליחה לחבר כמה ניצחונות והתקרבה לפלייאוף העליון. בתחילת העונה דיברנו על התבססות בליגת העל, ועכשיו, כשאנחנו מרחק נגיעה משם, אנחנו רוצים להתברג בשש הראשונות, וזה עובר דרך המשחק בפתח תקווה".

 

ורגוץ' (מימין). ישוב להרכב (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
ורגוץ' (מימין). ישוב להרכב(צילום: אבי רוקח)

 

בימים אחרונים עלה לכותרות מחיר הכרטיס למשחק, שמכבי פ"ת דורשת עליו 60 שקלים במקום 50. "האוהדים שלנו הם המנוע שלנו, הם יהיו חסרים לנו, אבל אני מבין את זעקתם ומקווה שיימצא פתרון עד לשריקת הפתיחה".

 

הרכב משוער: דני עמוס; ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', טים הויבך, קובי מור; ניקו אולסק, אביב אברהם, דידייה קוגבניה; עדן שרם, דיא סבע, אלחסן קייטה.


פורסם לראשונה 21/01/2018 12:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים