שתף קטע נבחר

ורמוט סיכם עקרונית בהפועל חיפה, מחכה לשחרור מאלאך

הקשר (32) צפוי לחזור לקבוצת נעוריו בחוזה לשנתיים וחצי, אם המנהל המקצועי של מכבי חיפה יאשר זאת. כץ מציע לו משכורת של 200 אלף דולר לעונה. הפועל חיפה לא תעמוד בדרכו של חנן ממן, שיעזוב להפועל ב"ש

 

 

קשרה של מכבי חיפה, גילי ורמוט, קרוב מאוד לחצות את הכביש ולעבור ליריבה האדומה. ורמוט (32), שמעמדו נפגע מאוד העונה מאז שרוב מאס מונה למאמן, הגיע לסיכום עם יואב כץ על הצטרפותו להפועל חיפה, אך מה שמונע כרגע את החתימה שלו זה קבלת אור ירוק ממו אלאך.

 

בהפועל חיפה צפויים לשחרר את חנן ממן עוד העונה להפועל ב"ש לאחר שורמוט יצטרף והוא משחק על המשבצת של ממן. החוזה של ורמוט אמור להיות לשנתיים וחצי. בחיפה מקווים שהשחקן יחתום ביממה הקרובה וכבר בשבת יהיה בסגל הקבוצה למשחק מול הפועל עכו.

 

יגיע לקבוצת נעוריו? ורמוט (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
יגיע לקבוצת נעוריו? ורמוט(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בדרך לבאר שבע. ממן (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
בדרך לבאר שבע. ממן(צילום: אבי רוקח)

 

ממן אף מצוי במצב בעייתי מאוד מול אוהדי קבוצתו הנוכחית, שזועמים על כך שבעיצומו של מאבק האליפות הוא נמצא במשא ומתן מול האלופה המכהנת שנמצאת גם היא במרוץ. שלשום (שבת) בהפסד של הפועל חיפה 2:0 לקריית שמונה ספג ממן קללות מאוהדי הפועל חיפה, מה שעשוי להאיץ עוד יותר את עזיבתו.

 

ובעניין אחר: בקבוצה מתכוננים ל"שבוע עכו". מחר (ג', 19:05) תפגוש הקבוצה של ניר קלינגר את היריבה מהצפון במסגרת שמינית גמר הגביע ובשבת בליגת העל.

 

בתוך כך, במכבי חיפה יחלו בהכנות למשחק מול מכבי ת"א במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בחיפה מבינים שאי אפשר לתקן בגביע ואם הקבוצה תמעד ההכנות לעונה הבאה יחלו מוקדם מאוד מהצפוי.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גילי ורמוט
צילום: עוז מועלם
מומלצים