שתף קטע נבחר

אשדוד: ארבייטמן ופושה מועמדים להצטרף

החלוץ שאמור לעזוב את מכבי פ"ת ולא הגיע לסיכום עם רעננה, מועמד להגיע לאשדוד. גם ג'ורדן פושה עשוי לחתום. גדי קינדה יקבל מנוחה מול מכבי נתניה?

חלוץ מכבי פתח תקווה, שלומי ארבייטמן, מועמד להצטרף למ.ס אשדוד. השחקן בן ה-32 אמור לעזוב את קבוצתו הנוכחית, ונכון לעכשיו לא הגיע לסיכום בשיחות עם הפועל רעננה. בשל כך הוא מועמד להגיע דווקא לאשדוד. שחקן נוסף שמועמד להגיע לקבוצה הוא ג'ורדן פושה מרעננה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

באשדוד מקווים לעלות הערב (רביעי, 19:00) לרבע גמר הגביע כאשר יתמודדו מול מכבי נתניה. כזכור, משחק הליגה האחרון בין שתי הקבוצות הסתיים בתיקו 2:2.

 

שלומי ארבייטמן העונה מול אשדוד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שלומי ארבייטמן העונה מול אשדוד(צילום: ראובן שוורץ)

 

עמיר תורג'מן עשוי לתת מנוחה לגדי קינדה. לעומת זאת בלסינג אלקה, שלא פתח מול מכבי חיפה, צפוי לחזור להרכב. ויקטור גנב, יחזור ל-11 אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה. תורג'מן שוקל להציב מערך של שלושה בלמים. במקרה כזה יזכה עמית ביטון לדקות משחק ראשונות מאז הגיע מהפועל עכו.

 

תורג'מן: "מכבי נתניה קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מוכשרים. נפגשנו איתם לפני עשרה ימים והיה משחק טוב, מותח ומעניין. זו משוכה לא קלה בכלל". הקפטן טום בן זקן הוסיף: "גביע זה דבר מתוק וכיף. זה מפעל הרבה יותר קצר מהליגה והשנה לא חווינו הרבה רגעים שמחים בליגה. נקווה שנחווה אותם בגביע". על עצמו אמר: "תמיד יש ביקורת, אני מרגיש שאני במגמת שיפור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
שלומי ארבייטמן
צילום: ראובן כהן
מומלצים