שתף קטע נבחר

עמיר תורג'מן: "הורדנו קוף מהגב"

מאמן אשדוד היה מאושר אחרי ה-0:2 על מכבי נתניה בגביע, הניצחון הביתי הראשון של הקבוצה אחרי תשעה חודשים. מחמאות לאיגור פיליפנקה

"הורדנו קוף מהגב". עם המשפט הזה פתח עמיר תורג'מן את הסיכום שלו לאחר הניצחון 0:2 אתמול (רביעי) מול מכבי נתניה בשמינית גמר הגביע. לראשונה העונה ומאז אפריל של השנה שעברה חזרה אשדוד לנצח בבית, ובנוסף ליכולת הטובה שהמשיכה מהחודש האחרון, הדרומיים קיבלו עוד פרס בדמות העפלה לרבע הגמר.

 

שחקני הקבוצה קיבלו לא מעט מחמאות מהצוות המקצועי, אך מי שהיה מעל כולם, ונראה שהוא אחד מהגורמים להתייצבותה של אשדוד בתקופה האחרונה, הוא הבלם הבלארוסי-יהודי, איגור פיליפנקה, שהגיע בהשאלה ממכבי ת"א. נראה כי שיתוף הפעולה שלו עם הבלם הבולגרי ויקטור גנב עושה טוב לקבוצה.

 

תורג'מן לפני המשחק אתמול (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
תורג'מן לפני המשחק אתמול(צילום: אבי רוקח)

 

המאמן האשדודי הוסיף לאחר המשחק: "ללא ספק הורדנו מעצמנו עול מסוים, אבל עם זאת אני עם הרגליים על הקרקע. זו רק ההתחלה, יש לנו דרך ארוכה, בעיקר בליגה שזה הלחם והחמאה שלנו. אנחנו צריכים להגיע מוכנים לאשקלון בשבת".

על השיפור בחלק ההגנתי הוסיף המאמן: "כולם מחויבים למשחק ההגנה. קבוצת תחתית או בכלל קבוצה שרוצה להתקדם חייבת להיות כזו. למצבים שלנו אנחנו מגיעים משם, אבל השלב הראשון הוא שכולם יעבדו ואת זה אנחנו בהחלט רואים בשבועות האחרונים".

 

פציעתו של דן ביטון בשלבי הסיום של המשחק מדאיגה את אנשי הקבוצה. הקשר ששיחק מצוין הוחלף אחרי שטים הויבך דרך על ידו, והוא יעבור בדיקות שיבררו את חומרת הפגיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
עמיר תורג'מן
צילום: אבי רוקח
מומלצים