שתף קטע נבחר

דוס סנטוס לא יעמוד לדין

השופט אלי חכמון טען שראה את האירוע והחליט שלא הייתה עבירה, לכן בלם מכבי חיפה שדרך על וידאר קיארטנסון לא יוענש. מוקדם יותר היום אמר שופט הרחבה לירן ליאני: "טעינו, הוא היה צריך להיות מורחק"

סערת הדריכה של אליסון דוס סנטוס על וידאר קיארטנסון הסתיימה בלא כלום. תובע ההתאחדות ניר רשף הודיע כי לא יעמיד את בלם מכבי חיפה לדין כיוון ששוחח עם שופט המשחק אלי חכמון, והוא טען בפניו שצוות השיפוט ראה את האירוע, והחליט שלא הייתה עבירה.

 

מוקדם יותר היום, שופט הרחבה במשחק, לירן ליאני, הודה שטעה ולא ראה את הדריכה: "כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא מפחד להודות בטעויות, זאת פעולה מכוערת ויש לי יושרה מקצועית להודות בה". ליאני הוסיף: "לא הצלחתי לראות את האירוע וגם הקוון דני קרסיקוב לא ראה מכיוון שהתייחסנו יותר לגלישה שקדמה לעבירה. אבל שנינו מספיק ותיקים וחזקים כדי להודות בטעות. אם הייתי רואה את האירוע הייתי מניף כרטיס אדום, מרחיק את דוס סנטוס ופוסק על פנדל למכבי ת"א. זה לא יפה לראות שחקן שבתוצאה של 0:3 דורך בצורה כה מכוערת על שחקן יריב".

 

 

קיארטנסון אמר על המקרה: "מה שדוס סנטוס עשה זו בושה לכדורגל. הוא כל הזמן בדק שהשופט לא רואה ועושה פעולות כאלה. בושה". מי שיעמדו לדין בכל מקרה בעקבות דוח השופט אלי חכמון הם עוזר מאמן מכבי חיפה איתי מרדכי, מנהל מכבי תל אביב יואב זיו ועוזר מאמן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה אשר מחה על המעשה של דוס סנטוס ולפיכך הורחק.


פורסם לראשונה 25/01/2018 11:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
וידאר קיארטנסון
צילום: עוז מועלם
מומלצים