שתף קטע נבחר

חזרו לעצמם: 1:1 למכבי חיפה מול מכבי פ"ת

אחרי שהביסו את מכבי ת"א בגביע המדינה, הירוקים, עדיין ללא המאמן החדש פרד רוטן, השיגו רק נקודה מול קבוצתו של שרון מימר. לידור כהן כבש ראשון (36), ניקיטה רוקאביציה איזן (40) לפני שנפצע והוחלף. יוסי גינזבורג הצטיין בין הקורות של האורחת. הפער מהקו האדום - רק חמש נקודות

אחרי ההצגה מול מכבי ת"א בגביע המדינה, מכבי חיפה חזרה לליגת העל והשיגה הערב (שבת) רק 1:1 ביתי מול מכבי פ"ת. המאמן החדש פרד רוטן ישב על הספסל, אבל מי שניהל את המשחק היה עוזרו רוב מאס.

 


לטבלת ליגת העל

 

מכבי חיפה הגיעה אחרי ההצגה מול מכבי ת"א בגביע המדינה (0:3) וקיוותה להמשיך במומנטום, אבל נאלצה לעשות זאת ללא רועי קהת שמתח את המפשעה. מנגד, הקבוצה של שרון מימר נאלצה להסתדר ללא לירוי צעירי ועומר דנינו, אבל הגיעה במומנטום מצוין, עם שלושה משחקים רצופים ללא הפסד.

 

רוטן. לא ניהל את המשחק (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
רוטן. לא ניהל את המשחק(צילום: ראובן כהן)

הגיבורים האמיתיים. עושים כבוד ליום השואה הבינלאומי (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
הגיבורים האמיתיים. עושים כבוד ליום השואה הבינלאומי(צילום: ראובן כהן)

 

זה התחיל מצוין עבור האורחת, שאחרי בעיטה של רומריו פירס לקורה עלתה ליתרון משער של לידור כהן (36). קשר מכבי פ"ת כבש את שערו החמישי בקריירה באצטדיון סמי עופר.

 

מכבי חיפה לא נבהלה, השתלטה על מרכז השדה, וגם הצליחה להשוות. יניב בריק רץ לעבר כדור אובד וניסה להרחיק, אבל מסר את הכדור לארנסט מאבוקה, שהגביה מדויק לראש של רוקאביציה - ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה (40).

 

לידור כהן. אוהב לכבוש בסמי עופר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
לידור כהן. אוהב לכבוש בסמי עופר(צילום: ראובן כהן)

רוקאביציה. בכושר נהדר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
רוקאביציה. בכושר נהדר(צילום: ראובן כהן)

 

המחצית השנייה נפתחה בסערה של הירוקים. אחרי שקאיו מצא את הקורה מזווית אלכסונית, בריק הראה שוב כמה הוא מתגעגע לקבוצת נעוריו, כשניסיון הרחקה שלו ננעץ בקורה של השוער הצעיר יוסי גינזבורג. הירוקים, שבדקה ה-48 איבדו את רוקאביציה שנפצע, המשיכו עם הלחץ הכבד על שערה של מכבי פ"ת. ניסיונות של קאיו, סינטיהו סלליך ואופיר מזרחי נעצרו אצל גינזבורג, שכנראה ינצור לנצח את ההופעה הזו בסמי עופר.

 

מכבי חיפה לא הצליחה לכבוש שוב עד לסיום, ובעקבות התיקו הערב והניצחון של מ.ס אשדוד באשקלון - היא רחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום. הקבוצה של מימר, לעומתה, רשמה משחק רביעי ללא הפסד ונמצאת חזק בתמונת הפלייאוף העליון.

 

גינזבורג. הופעה מצוינת (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
גינזבורג. הופעה מצוינת(צילום: ראובן כהן)

מימר. משחק ליגה רביעי ללא הפסד (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
מימר. משחק ליגה רביעי ללא הפסד(צילום: ראובן כהן)

הקהל הירוק. לא מתייאש (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
הקהל הירוק. לא מתייאש(צילום: ראובן כהן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
מכבי חיפה מכבי פ"ת
צילום: ראובן כהן
מומלצים