שתף קטע נבחר

ממן: "הייתה התלהמות, דברים שלא צריכים לקרות"

קשר הפועל באר שבע, שסירב להצעה של מליקסון לבעוט פנדל ולכבוש בבכורה, התייחס לעזיבת הפועל חיפה: "אני לא הראשון שעובר קבוצה בינואר". במועדון חוששים שפקהארט לא יהיה כשיר למכבי תל אביב. קואנקה המריא לסידורים בספרד, ייתכן שינצל את השהות שם כדי למצוא קבוצה חדשה

בהפועל באר שבע חוששים שתומאש פקהארט לא יהיה כשיר למשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון הבא. החלוץ הצ'כי נפצע בקרסול במהלך הניצחון (1:3) של קבוצתו אתמול על הפועל רעננה, בו עלה כמחליף, כבש והוכשל בדרך לפנדל ממנו כבש מאור מליקסון את השער השלישי.

 

 

פקהארט נפצע בקרסול, באותו מקום בו נפצע לפני קצת יותר משבוע באימון המסכם לפני המשחק נגד הפועל עכו. פקהארט ספג מכה חזקה שגרמה לו לסובב הקרסול. הוא רצה לחזור לשחק, אך רופא המועדון, ד"ר ליאור זלר, אסר עליו לשוב לכר הדשא וכך נותרה קבוצתו בעשרה שחקנים, בגלל שלפני כן ביצע ברק בכר את שלושת החילופים.

 

ממן בחגיגות הניצחון של הפועל באר שבע (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ממן בחגיגות הניצחון של הפועל באר שבע(צילום: אורן אהרוני)

 

בשעות הצהריים המריא איסאק קואנקה לספרד. מקורביו טוענים שמדובר בגיחה למולדתו שתוכננה מראש לצורך סידורים לחתונתנו, אך לא מן הנמנע שינצל את שהותו שם לצורך מציאת קבוצה חדשה.

 

הקשר מיכאל אוחנה, שבשבוע שעבר ביקש מאלונה ברקת לעזוב, ומקורבים אליו הביעו טענות כלפי הקבוצה, שילם את המחיר ולא נכלל בסגל. אוחנה ראה את המשחק מהיציע שמעל ספסל המחליפים. הוא הגיע למקום מושבו רגע לפני שריקת הפתיחה ומיד בסיום מיהר להיכנס לחדר ההלבשה. בכך נמנע עימות בינו לבין הקהל הזועם.

 

בכר התייחס לסוגיית אוחנה בסיום: "קיבלתי את ההחלטה בנוגע למיכאל אוחנה וכל דבר שנעשה - נעשה בתוך המועדון ולא מול התקשורת. אנחנו לא מתייחסים לנושא".

 

פקהארט עם שחקני באר שבע אחרי שכבש (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פקהארט עם שחקני באר שבע אחרי שכבש(צילום: אורן אהרוני)

 

דן איינבנדר, שעבר תקופה לא טובה, כבש את השער הראשון והראה ניידות במרכז השדה. כעת, עם הגעתו של חנן ממן, תגדל התחרות על מקום בהרכב. בעת שנשרק הפנדל לזכות באר שבע

הציע מליקסון לממן לבעוט ולכבוש בהופעת הבכורה, אבל הרכש מהפועל חיפה סירב בנימוס.

 

בסיום אמר ממן: "מהאימון הראשון הרגשתי שאני משתלב מהר וכולם קיבלו אותי יפה. עברתי שבועיים לא הכי סימפטים וקלים. אני שמח ששיחקתי והקבוצה ניצחה. יש לי עוד הרבה מה לתת, היום זה היה כלום".

 

מיכאל אוחנה ביציע (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מיכאל אוחנה ביציע(צילום: אורן אהרוני)

 

ממן נשאל על עזיבת הפועל חיפה והשיב: "היו דברים שלא היו צריכים לקרות. חתמתי בבאר-שבע לעונה הבאה. דבר הוביל לדבר ואני שמח על כך שאני כאן. הדברים התגלגלו ככה וזה נראה לא טוב. אני לא השחקן הראשון שחתם בקבוצה אחרת בינואר. הייתה התלהמות עם הקהל, אבל המועדונים הגיעו להבנות. אני שמח שזה קרה וכל הראש שלי בהצלחה של באר שבע".

 

על העובדה שבעבר לא כל הצליח להטביע חותם בקבוצות גדולות כמו הפועל תל-אביב ובית"ר ירושלים אמר ממן: "אין ספק שאני יותר בשל בגיל. אני ביכולת טובה בשנה וחצי האחרונות. עם כל הכבוד לבית"ר והפועל תל אביב הן לא הפועל באר שבע אחרי שתי אליפויות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
חנן ממן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים